någon mer som gifter sig den 8 september??
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
Fick precis sms att min m2b är på en ö ute i sjön, sprang ner till bryggan och kikade över och en brasa var tänd. Tänk om han sitter där ensam.... stackarn!!
Heel, vi satte så att en äldre hade en äldre som bordsdam, och samma med de yngre. Sen försökte vi para ut paren så gott det gick. Men som du säger, det är skitsvårt! Sen skall man skriva om alla oxå.. puhh
Heel,
Jag tror jag har honnörsbordet klart, e lite komplicerat då min blivandes föräldrar/syskon kommer att sitta brevid varandra då föräldrarna talar dålig svenska...(blivande e grek, duuh!)
Så jag får köra "bruden o brudgummens sida principen", sen tänkte jag ha "ungdomsbord" och "äldrebord", ska självklart blanda lite också men tänker dela upp det lite ändå, tror det blir lättast så, menar att folk kommer bli nöjda då....Kommer bli 95 (tror jag) och det är ojämt med killar o tjejer så jag skiter i det där med varannan. Ja alla har ju en "tråk-farbror" men nån måste ju den lotten också, funderar på att sätta honom bland grekerna så har får i sej lite, man vet aldrig, " idet lungnaste vatten..."
Måste ta tag i det imorrn, om inget oförutsätt händer förståss;););)
stackarn! men mest troligt är nog ändå att de är med honom och kalasar.
LÅter bra med placeringen. Vi funderar på att hoppa det där med beskrivningen av alla gäster. Eller möjligen göra den väldigt enkel, typ två eller tre beskrivande ord. kanske ett torrt typ: kusin och ett lite mera roligt, konstigt eller så typ.. kommer inte på nåt!!! känns utmärkt...!
Då borde jag hört dem... men jag hoppas att de har tält och varma kläder på sig. Han hade spelat en fotbollsmatch och fick byta om till domarkläder o springa därifrån...... Ähh! Nu får jag sluta och vara orolig! Men det känns ju o sova själv, vi som aldrig lagt oss utan o säga puss till varann, om någon varit borta har det varit sms eller telefon.
Hur många gäster kommer på ert bröllop? Vart skall det vara?
hur länge har ni varit tillsammans? menar om ni aldrig om ni aldrig lagt er utan puss?
Vi har varit ihop rätt länge.. drygt 9 år..
Vi blir 73, hadebjudit fler men det är många av mina vänner som är höggravida eller precis i dagarna fått barn så det blev lite avhopp där. Vi gifter oss på Gotland på Fabriken Furillen, ett gammalt nedlagt kalkbrott som gjorts om till hotell och restaurang.
Själv? var hur när?
Vi har varit tillsammans i snart 5 år, tiden går fort! Vi kommer bli 94 st inkl oss på bröllopet, kan bli något avhopp. En tjej har inte fått sin lilla ännu, samt att en bekant åkte in på akuten i morse (propp), men jag håller tummarna att allt går bra. Vi skall vara i Hyssna, ligger ca. 5 mil utan för Göteborg. Innan så är vi i kyrkan som ligger i samma by.
Vad kul att så många var ute och skrev idag! Har börjat tro att det bara är jag som inte har det där med program och bordsplaceringar klara! Vem vill t.ex sitta bredvid en farmor som är lätt dement?
Usch nu gör ni en alldeles nervös ju tänk om det är dags imorron
Sambon ska konstigt nog inte jobba extra o vi e hembjudna till min bästa kompis(tärna på bröllopet) på middag m2b o hennes kille känner inte varann. Vi är hembjudna med orden kunde vara trevligt att dom får lära känna varann innan bröllopet
Hmm tror bestämt att ni satt griller i huvudet på mig
Vi satte faktiskt farmor o farfar bredvid varandra... bröt mot reglerna.. hi hi.
en till som gifter sig men hemligt 070907. bara våra systrar som vet om. spännande...:)
hoppas allt går bra med era planeringar. vi har inte så många förutom vad vi ska bjuda på för mat på kvällen efter vi gift oss då våra föräldrar kommer få reda på det...vi kommer va 10 personer då.
men det löser sig.