• gosigavevve

någon mer som gifter sig den 8 september??

tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..

• Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??
  • annaomartin

Igår va vi och provdukade. Dukade till 94 personer och det blev inte så trångt som vi trodde. Ska vara på en restaurang, så just nu känns hela den biten lugn.
    Annars pysslar vi med festhäftestillverkning och ska nog snart börja kika på bordsplacering..

• ceowyn

Hejsan alla "8-septembrare".
    När har ni osa?
    Vi har den 1/8 och det är bara 16 som inte svarat hittills. Endast 6 nej hittills och alla de var väntade nej.

• lottentotten

Igår fick jag min möhippa Hade det nog lite på känn dagen innan eftersom det var första gången sedan 1:e juli (sommin vska skulle vara färdigpackad) som jag faktiskt la ner allt i den och drog igen den *s*
    Skulle blivit hämtad emd motorcykel men eftersom regnet öste ner på morgonen så blev det bil istället. Blev körd till ett ställe i Gbg där vi fick pröva på fäktning, jättekul, och varmt! Sedan var det pikniklunch innan det bar vidare in till Nordstan där jag fick fråga efter äktenskapsråd och romatiska överaskningar. Sedan fick jag gå runt med ett plakat där jag fick fråga vem av killarna jag skulle gifta mig med, inga problem att få svar på det, folk bara flockades runt plakatet och skulle gissa! Gulligast var två småkillar som frågade om alla killarna hade frågat chans på mig *S* När det var klart så bar det iväg hem till en av tjejerna där det blev middag, vindrickande och Wii-spelande. En riktigt bra dag

• ceowyn

lottentotten
    Låter som en härlig dag! Gulligt med de två små killarna, inte helt fel att ha ett helt plakat med killar man har chans på.

• lottentotten

ceowyn: Det hade varit något det, att ha åtta stycken killar att välja på *S*

• gizmolarson

här är en till som gifter sig 8 september.. har hur mycket kvar att göra... hmm hur ska man hinna med allt..

• gizmolarson

vi har redan haft våran osa ( 15/7 ) å det var 10 st som inte kommer.. men det visst vi redan innan vi bjöd dem...

• ErikssonOVollmer

här e en till som gifter sig den 8 sep. kan ff inte riktigt fatta det än. har massor kvar att göra har ff inte hört nått om min klänning börjar bli lite orolig ska nog ta o ringa dom imorron.
    ska gifta oss borgerligt i svärisarnas trädgård o sen fotografering, sen middag o fest i partytält i samma trädgård sen bär det av till hilton hotell i mälmö för bröllopsnatten utan barn(har två söner)

• ErikssonOVollmer

Skriver här en gång till o hoppas på att det sprakar till här inne igen så att jag inte är skyldig till mord(av tråden då alltså)
    har fått min klänning idag så nu hänger den i tv-rummet o bara skriker på mig att prova den men ska hålla mig tills jag ska till sömmerskan då måste jag ju prova den åtminstone två ggr till sen ska jag förhoppningsvis kunna hålla mig då det snart är vår tur

• Tess070908

Vi gifter oss oxå den 8/9... i helgen skall vi provduka och tiden rinner iväg! :)

Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??