• gosigavevve

någon mer som gifter sig den 8 september??

tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..

• Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??
  • sommarbrud08

gosigavevve: oj billigt bröllop
    hur många gäster har ni?

• skördefest07

Hejsan alla 8 septemberbrudar!
    Vad ska ni ha för bordsdekoration, och hur gör ni "placeringskort"?

• gosigavevve

25 stycken under själva vigseln.. sen till bröllopsfesten så kommer 20-25 till.. så då blir vi närmare 50 stycken på själva festen.. men vi gör ju oxå allt själv.. vi ska ha smörgåstårta istället för riktig mat..(och den gör min syster tillsammmas med bröllopstårtan och dom andra tårtorna).. min normor och mamma bakar kakor och bullar..

• gosigavevve

Min syster fixar våra brodsdekorationer så allvarligttalat så vet jag inte riktigt vad det blir.. placeringskort har vi inte riktigt bestämt ännu men vi funderar på att göra hjärtan i trolldeg och sedan skiva gästernas namn på dom.. rosa till fickorna och blåa till pojkarna..

• gosigavevve

vi har oxå rätt mycket kvar att göra men vi får ta det med lite lugnt.. jag tänker bättre under strassade förhållanden så jag väntar med att stressa upp mig i en månad.. hihi

• lottentotten

Här är en till som gifter sig den 8:e september, bara åtta veckor kvar nu

• annaomartin

Vi gifter oss också den 8:e.
    Min sambo blev kidnappad på jobber i morse och har sin svensexa nu! Han ringde lite nervös för en timme sedan och sa att han skulle få flyga flygplan över vårt hus... Så nu har jag varit ute och försökt fånga honom med kameran...

• gosigavevve

det e snart dags ja.. oh jag har hur mycket som helst att stå i.. usch.. får ju ont i magen..

• lottentotten

Nu har vi träffat kantorn och fått tips på in- och utmarscher (några hade han skrivit själv) och fått höra på några psalmer. Han kunde också kompa vår solist om det behövdes och även försöka "ta ut" våra "popsånger" för att se om de passar som utgångsmusik på orgel, riktigt bra
    På tisdag ska vi träffa vår präst och här i veckan så mätte vi upp vår lokal för att se hur vi kan möblera. Känns som det går framåt

Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??