någon mer som gifter sig den 8 september??
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
Fint väder e kklart att vi ska ha..=).. det e ju vi som ska gifta oss... hihi
Vi ska me gifta oss 8 september, har aaas mycket kvar att göra o det närmar sig....
Det ska bli så himla kul:):)
Vi har bokat det som behövs men vi vet inte hur vi ska åka från kyrkan ännu. Vill gärna ha en fin veteranbil men i värsta fall får man väl piffa upp våran gamla bil med blommor och banderoller..
Ska ha semester om två veckor och tänke då sitta och jobba med festhäftet, vigselhäftet och bordsplaceringen.
Klart solen ska lysa på oss!
Idag har jag hämtat min klänning hos sömmerskan. Lämnade in den för att få lite ändringar gjorda (köpt beg på BT). Den är bara såååå fin.
när man väl har klänningen så känns det som om det snart e dags.. hihi.. jag har börjat med mitt festprogram.. får se hur det går.. hihi..
Håller på för fullt med festprogrammet, så gott som klar faktiskt. "Bara" gästpresentationerna kvar, och de kan man ju inte sätta in förrän nån dag innan.
gosigavevve: jaha ok.. din födelsedag!
Ja just nu känns allt väldigt stressigt och snurrigt tycker jag,. har mycket kvar att fixa..
vilken budget har ni?
här är en till 8 september bru
vi har sagt 15 000:- så det e ju inte så mycket=9.. men vi tror nog att vi komemr att klara den budgeten rätt så bra.=)..
Hej alla!
Här är en till som gifter sig den 8/9.
Jag och min blivande satt och gick igenom allt som var kvar att göra förra helgen... trodde vi hade fixat det mesta men när vi skrev ner det på papper visade det sig att vi har rätt mycket kvar att göra...PANIK!