• gosigavevve

någon mer som gifter sig den 8 september??

tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..

• Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??
  • Tess070908

ErikssonOVollmer, försök sova ut och inte tänka på det även fast det är svårt.. man vill ju gärna veta vad som skall hända under dagen..

• värme

Har provat klänningar under eftermiddagen med min m2b. Hans enda kommentarer var "är vi tillbaka på artonhundratalet" och "du får mage i den där". Han menade så klart inget illa men ibland vill man få lite uppmuntran när man har provat minst ett dussin klänningar och ej hittar rätt.

• Heel

Min kille som i vanliga fall inteär så ettikettsbunden har en bestämd uppfattning att han inte ska se min klänning innan det är dax. Kul, fast jobbigt för man vill ju veta om han tycker det ser fint ut..

Hippan.. Jag e helt hispig har många konspirationsteorier på gång..ursch VILL VETA!!!

• värme

Vad spännande och gifta sig hemligt! Hoppas ingen har listat ut det, våra grannar skulle gifta sig hemligt men de flesta visste nog. Men det blev tydligen super lyckat ändå! Lycka till !

• värme

En av mina bästa vänner är bortrest under den här helgen och syrran är på bröllop den 1 sept så finns inte så många helger utom runt den 25e kvar. För att jag inte ska känna mig så säker på att det är då har syrran sagt att det kan bli en vardag eller kanske två olika. Dessutom är det några av tjejerna som ska på bröllop den 25e så jag blir osäker. Vad jag tror är att jag kommer få spendera dagen i högklackat för jag avskyr att gå i det...

• värme

Är det nån annan som tror att ni vet vad som ska hända? Vore kul att höra vad ni tror och sen om det stämde.

• Tess070908

Jag har absolut ingen aning, jag är nog mest chockad att de tog m2b idag... jag hade ju räknat med en morgon så jag kunde sagt hejdå till honom iaf.. Först så trodde jag inte att de skulle bli någon hippa för mig, men på en fest tidigare i sommar så skrev en del av tjejerna som inte känner varandra ner sina mailadresser och då förstod jag att något lurt var på G. Jag tror att jag får gå på Liseberg o vara kanin..... men det är bara en känsla.

• Heel

mitt ex från högstadietiden har smsat mig hela sommaren.. givetvis inte han, meddelanden typ: ser dig ibland du fortfarande lika vacker. detta har mina tjejkompisar pysslat med hela sommaren! har varit tysst i två veckor men idag, lagom till helgen kom ett nytt! allt för att stressa mig!

• Madde.B

En till som gifter sig 8/9... åhh vad jag längtar, just nu tänker jag BARA på bröllopet!!
    Men vi har allt klart, så det känns skönt!! Bor i Västerås men gifter oss i Arvike i Värmland - jag bodde där mellen 87-97, så det är ju vissa saker vi inte kan ha kontroll på, men det känns som allt är i goda händer. Vi valde en bra resturang istället för bygdegård eller liknand pga. avståndet.

Börjar även oroa oss för möhippan o svensexan - inget än, men vem vet... 2 helger kvar - piiiirrr. I morgon blir det inte för då ska jag vara med på en annan väns möhippa - ska bli kul!

Läste någon annan som skulle gifta sig i Sätra Brunn - den planen hade vi i början - det är så fint där!
    har ni några hemsidor?? Alltid kul att inspireras!!
    vår är:
    madelene-rickard.weddingannouncer.com

Bara 22 dagar kvar...
    Kram madde

• värme

Madde.B, Super fin hemsida! Har tyvärr inte någon tid över för att göra någon och som jag sagt tidigare är planering inte min starka sida... Jag börjar bli lite stressad nu men ska nog hinna fixa lite för bröllopet nästa vecka.

Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??