• gosigavevve

någon mer som gifter sig den 8 september??

tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..

• Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??
  • grekens

Har ni sett väderprognosen??
    Dom sa ju att det skulle bli fint väder!!! Nu är det regn och rusk som gäller, blääää. Vi som skulle ha vigseln utomhus, blir så ledsen:(:(:(

• Lumpan

Inte deppa! I går stod det att det skulle vara mulet men uppehåll 13 grader. Men det var Soligt hela dagen och upp till 19 grader. När har väderprognosen stämt förut? Varför skulle den göra det nu?

Ser fram emot en solig lördag!
    KRAM

• grekens

Iiiihhhh!
    Du e det dags snart, imorrn smäller det:):):)
    Med bra eller dåligt väder kommer vi bli man o fru, kan knappt tro det e sant;)

E det nån annan som e så nervös att dom spricker??

• lottentotten

Sådär, nu har vi dukat klart och fixat alla blommor
    Nu ska jag bara stryka till klänningen så är allt klart!

• ceowyn

Idag är det dags för oss!!!!!
    Hurra.
    Tyvärr öser regnet ner här i Gävle, men eftersom man inte kan göra nåt åt vädret är det väl bara att ta fram storparaplyet.
    Ha en underbar dag!!!

• Cornellia

Åh gifter du dig i gävle oxå idag?! Har sett på smhi och det ska vara uppehåll mellan 12-18 så vi får hålla tummarna för det!

Nej, nu ska jag gå och äta frukost och börja med alla förberedelser. Om några timmar är man fru!

• gosigavevve

hur känns det alla som gifte sig igår=):. nu e man fru landemyr och allt var jätte fint.. fint väder förrutom att det blåste så våra standfototn blev jätte roliga haha.. men det e sånt man får ta.. vår kamera slutade funka så jag fick be alla andra fota sånt som jag ville ha med på foto.. en väldigt lyckad dag =).. skönt att det äntligen e över.. nu kan man njuta av livet som fru och satsa på att bilda familj.. hihi

• TessoAnton

Jag är så himla lycklig, precis allt blev som jag ville. Vi hade en riktig röjarfest! Bandet slutade o spela 01.30 och då hämtade bussen upp gästerna. Men efteråt hamnade en hel del av gästerna på efterfester lite var stans. Många kom hem vid 6-7 i morse....

• gosigavevve

det låter väldigt lyckat.. grattis!!!

Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??