någon mer som gifter sig den 8 september??
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
Jaha då har man blivit hippad då. En underbar dag som inte kunde blivit bättre. Preci vad jag tänkt/önskat
Jag fick min också!
Whirlie- jag fick också min i lördags!
Det var superkul! Fick rida islandshäst, en sånglektion, massage, och så badade vi stor trätunna ute! Vi åkte runt i minibuss och de hade tryckt upp sånghäften med låtar om mig... Riktigt mysig dag! Lagom liksom.. lagom pinsamt och lagom bakis dan efter.. tur var nog det för vi hade vårt möte med prästen igår!
jag fick också min - har gått med ett leende på läpparna ända sen dess. det var den roligaste dagen i mitt liv!!
Kan kolla in lite kort o berättelse på vår hemsida... tyvärr saknas kort från morgonen med fallskärmshoppning, frukost mm och kvällen/natten har jag inte fått än.
Tjejen som var fotoannsvarig blev bestulen på sin kamera på kvällen - så det var det enda som var tråkigt, både för henne och för mig (om man får vara lite ego)
madelene-rickard.weddingannouncer.com
Fick bekymmer igår, min stylist som skall fixa mitt hår samt sminka mig KAN INTE. Hon skulle in på en operation och kommer inte kunna gå nästa vecka! Pust vad jobbigt det känns nu!!
Nu har dom precis plockat sambon för svensexan o jag har alldeles ont i magen över vad dom ska göra med honom. Är helt övertygad om att han kommer att bli JÄTTEFULL o jag hatar det blir alldeles ledsen när jag tänker på det. Så idag ska jag pyssla en hel massa o handla o fixa o dona för att försöka att låta bli o tänka på det.
Tess 070908 - Hur går det, har du hittat någon ny stylist? HEMST när detta händer så nära inpå. Håller tummarna!
ErikssonOVollmer - Varför hatar du när han blir full? Han blir väl inte våldsam?? Eller gör han dåliga saker typ är otrogen?? Om inte tycker jag att du ska vara glad för hans skull, att han har vänner som bryr sig om honom och som kommer ta väl hand om honom ikväll (hoppas jag - min sambo och hans svensexegäng stötte på ett annat svensexegäng som badade i godan ro på Centralbadet, men de hade tappat bort sitt offer!!).
Whirlie,
Ja jag tror det. Min stylist ringde och sa att hon kunde rekomendera en tjej, hon ringde mig och jag har en tid på måndag. Jag får hoppas att jag blir nöjd. =)
Tess070908
SUPERBRA! Hon kanske är ÄNNU duktigare! Lycka till nästa lördag!
Whirlie
Tack detsamma =)Ligger du bra till i planeringen? Vi skall bara handla lite till samt göra det sista i festprogrammet. Sen så..