någon mer som gifter sig den 8 september??
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
Tess070809
Samma här! Finslipning, festprogram och musikmix (vi har inte DJ utan väljer helt själva vilken musik vi vill spela!). Jobbar för fullt med delegeringen!
Lycka till med förberedelserna!
Whirlie
Åker ni iväg direkt efteråt? Vi väntar tills oktober/november någongång och drar till något varmt och härligt paradis.
Puffar upp i det nya BT.. nu när jag äntligen kommit in.
Halloj!!!
Ska kanske hålla mej till gnälltråder men.....
Va hos frissan i torsdags och jag va nöjd med min färg men sa till henne att jag skulle vilja ha mer glas i håret, det blir ju lite matt efter sommaren....Ja men då gör vi en toning så glansen kommer fram säger hon.......morrrrr
Från att ha ett brunt hår i lite olika fina nyanser blev jag HELT färgad med mörkbrunt.....ser fan ut som magica de hex!!! Hon sa att sov med inpakn över helgen så kommer mycket av överskottet gå ur, pyssan! säger jag håret e matt, mörkbrunt:(:(:(:( Ska tillägga att jag har x-tensions i i närliggande nyanser som blev heeeeelt "platt i samma färg mörkbrunt", när jag messar henne i dag säger hon arr hon tyvärr inte kan göra något åt saken, löshåret har sugit åt sig färgen och kan inte ljusas upp:((:(. WHAT!!!! Menar hon att jag på lördag ska stå brud som magica de hex??? E så upprörd så jag gråter, och min stackars m2b försöker att uppmuntra men va fan hjälper det?? Hur ska jag göra?? Hon skrev också i ett annat mess att hon skulle ringa mej imorgon så vi kunde prata igenom det här, men vad hjälper der min hårfärg att prata i telefon?? Inta nog med allt fick jag betala 1200 spänn för skiten också, e så frustrerad så jag kan slå nån på käften, Gaaah, ( inte riktigt, men ni förstår kanske känslan)
Pyttsan menar jag såklart och alla andra stavfel skyller jag på frissan:(:(:(
Hej alla brudar som gifter sig på lör...här är en till som ej kunnat logga in innan..
Vi gifter oss i Höörs kyrka sen fest med catring, 2 servis personal.. ett live band..allt går på räls.. sista snörningen av festhäftet...är kvar. Det ända orosmålnet är att min sömmerska ej är färdig med klänningen..
Jag ska dit och prova imorgon onsdag..
Hämtas på fredag.. lite pirrigt !!
Ja, visst börjar det bli pirrigt. Nu ber man till de högre makterna att INGENTING ska skita sig. Det är lixom försent. Börjar få ordning på allt nu, de flesta delegeringar är utdelade och snart ska vi börja packa (gifter oss på annan ort). Häftningen av festhäftet har vi också kvar.
Ja, nu är det nära! I morgon skall jag göra mina naglar. Festprogrammen printas o häftas i morgon, pratade precis med tryckeriet.
Grekens, jag läste i en annan tråd att det löst sig för dig med håret. Vad skönt! Jag gjorde mina naglar idag, är en liten prinsessa nu.. hi hi
jag blev möhippad i lördags.. hade skit kul.. min m2b hade sin svensexa då oxå.. strippklubb i helsingör. han fick en lapdance=)..
Nu käns det som om man får stressa klart det sista ju.. abra två dagar kvar.. usch=):. och så mycket att göra.. klänningen har äntligen kommit efter många om oh men..