• gosigavevve

någon mer som gifter sig den 8 september??

tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..

• Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??
  • Cornellia

Vår fest var oxå otroligt lyckad. Allting fungerade perfekt, och när vi lämnade festen vid tre så var det fullt ös. Tror den sista kastade in handuken och lämnade lokalen vid ½6 i morse. Gissa om det var några trötta ansikten vid presentöppningen/fikat imorse!

• ceowyn

Jajamän, gifte mig i Böna Kapell.
    Precis när vi började fotografera oss innan vigseln slutade det regna. Snacka om tur med vädret. Vi hade en toppendag och sken som solar så det gjorde inte så mycket att den riktiga solen inte kikade fram.

Cornellia skrev 2007-09-08 09:14:08 följande:
    Åh gifter du dig i gävle oxå idag?! Har sett på smhi och det ska vara uppehåll mellan 12-18 så vi får hålla tummarna för det!Nej, nu ska jag gå och äta frukost och börja med alla förberedelser. Om några timmar är man fru!
  • Cornellia

ceowyn skrev 2007-09-11 11:58:23 följande:

Jajamän, gifte mig i Böna Kapell.Precis när vi började fotografera oss innan vigseln slutade det regna. Snacka om tur med vädret. Vi hade en toppendag och sken som solar så det gjorde inte så mycket att den riktiga solen inte kikade fram.
    Då var det juh ni som var paret före oss!! *ler* jag såg nog när era gäster gick från kapellet.
  • ceowyn
    Cornellia skrev 2007-09-11 13:19:18 följande:
    ceowyn skrev 2007-09-11 11:58:23 följande:
    Då var det juh ni som var paret före oss!! *ler* jag såg nog när era gäster gick från kapellet.
    Nej, va kul!!!!
    Gifte ni er 16.00?
    Vi knäppte lite kort ute vid fyren efter vigseln, såg nog era gäster när vi åkte därifrån....
    Vilken präst hade ni? Vi hade Bengt Danielsson - han är jättebra.
  • Cornellia
    ceowyn skrev 2007-09-11 17:21:03 följande:
    Nej, va kul!!!!Gifte ni er 16.00?Vi knäppte lite kort ute vid fyren efter vigseln, såg nog era gäster när vi åkte därifrån.... Vilken präst hade ni? Vi hade Bengt Danielsson - han är jättebra.
    Vi hade bett Stefan Nilsson att komma och viga oss, han både döpte och konfirmerade mig i Böna Kapell, så det kändes bra att det var just han, men bengt är hur mysig som helst han oxå!

Vi fotograferade oss oxå lite ute vid fyren, men även på en privat gård där i bönan, jätte fint.

Var hade ni er fest?
  • Cornellia
    ceowyn skrev 2007-09-11 17:21:03 följande:
    Nej, va kul!!!!Gifte ni er 16.00?Vi knäppte lite kort ute vid fyren efter vigseln, såg nog era gäster när vi åkte därifrån.... Vilken präst hade ni? Vi hade Bengt Danielsson - han är jättebra.
    Oj jag glömde, JA vi vigses i kapellet vid 16.00.
  • ceowyn
    Cornellia skrev 2007-09-11 17:35:32 följande:
    Vi hade bett Stefan Nilsson att komma och viga oss, han både döpte och konfirmerade mig i Böna Kapell, så det kändes bra att det var just han, men bengt är hur mysig som helst han oxå! Vi fotograferade oss oxå lite ute vid fyren, men även på en privat gård där i bönan, jätte fint. Var hade ni er fest?
    Bengt har döpt båda våra barn i Böna Kapell så det kändes helt rätt att han ville viga oss också. Vi bor ute i Valbo så vi hade festen här ute.
    Var hade ni er fest?
    Vi fotograferade oss även i Engelska Parken i Mackmyra i Valbo.
  • Cornellia
    ceowyn skrev 2007-09-11 20:25:49 följande:
    Bengt har döpt båda våra barn i Böna Kapell så det kändes helt rätt att han ville viga oss också. Vi bor ute i Valbo så vi hade festen här ute.Var hade ni er fest?Vi fotograferade oss även i Engelska Parken i Mackmyra i Valbo.
    Vi hade vår på Hästmuren, otroligt lyckat. Vilken fotograf hade ni ??
  • annaomartin

Nu är vi också gifta. Det blev ett riktigt sagobröllop! Man kan inte riktigt fatta vad som hände...

Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??