Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Jaha, då har vi fått tid att träffa prällen. Vi ska tydligen ha en präst som heter Gustav Åhman, sambon lät lite "skeptisk" :) Spännande att se hur det blir :)
Jag ska iofs gifta mig i Färila , vet inte om jag får vara med här då? Men skriver lite ändå. Planerar bara än så länge så nästa sommar hoppas jag det blir att vi ska gifta oss i Augusti.
Brud20juli2007: Självklart får du vara med :) Välkommen!!!
Är du bosatt i "Fala" eller? Själv är jag från Ljusdal, bor i stockholm och gifter mig i Järvsö :)
demilo:
HEJ!
Såg att du redan startat en tråd när vår försvann...jag gjorde det också men jag kan ju haka på här
Hur går det med allt??
Har ni träffat Åhman?
//Anna
Halloj,nu var det ett tag sedan man hörde något här. Har dom andra hittat till din tråd för då kan ju jag annars hoppa dit. Du kan väl länka iså fall. Vi ska i alla fall träffa prällen nästa helg, det ska bli spännande. Ska även försöka hinna med frissan, blommor och tårta den helgen så man har lite att göra. Hur går det för dig? Ja, ni andra oxå förstås :)
Nu har jag hittat hit *seg*
demilo:
Jag startade den igår så ingen har hoppat på den, vi fortsätter med din tycker jag för nu har ju flera av oss hittat hit
Alla:
Jag håller på med vigselprogrammet just nu..vad ska ni har för in resp utgångsmusik, psalmer och har ni någon som ska sjunga något?
Hur har ni gjort med festprogrammet? Har ni skrivit om varje gäst eller hur har ni gjort?
Nu börjar det närma sig för mig och jag känner att det börjar bli mer och mer att fixa så här en månad innan. Kul och lite pirrigt
Har ni haft någon möhippa än?
//Anna
hej nu har jag hittat hitt med, undrade varför tråden hade dött och nu såg jag ju att den var stängd...
vi har hittat plats nu och inbjudningskorten är skickade. blir bröllop den 25 agusti för oss :)
GAAAH!!! Blir såååå jävla ledsen och trött på allt nu! Vill bara ställa in hela skiten!
Får ett mess från syrran över att hon beklagar sig på att vårat bröllop kommer bli såååååå dyrt för dem för de måste faktiskt ha flera hotellnätter!!! Ehm, behöver man?
Har tom försökt hitta billiga boendealternativ men de har inte varit några bra (Ljusdals 4-stjärniga camping är bara skit för att stugorna inte har egen dusch).
Är det mitt fel då att de väljer Kramsta?!
*morr*
Dessutom så ringde sambons ena kompis och tackade ja till bröllopet. Fint, det som inte var lika bra var att han tyckte att han skulle få ta med sig en polare för "han hade ju ingen tjej och vi hade bjudit med partner"!!!
VA?!
Dessutom är den polaren en sån här som gärna kör helikoptern varje gång han har druckit för mycket. Vill jag ha honom med på min bröllopsdag???
Var bara tvungen att skrika av mig för nu börjar det bli för mycket för mig!!
maljor: säg nej angående kompisen *tycker*
jag kommer inte alls uppskatta sådana bravader faktiskt. partner för mig är just partner dvs den man lever med. skulle morra rätt mycket om någon tänkte ta med vänner, det får dom göra till krogen.
ang hur dyrt det blir... är det inte deras val? dom kabn väklja att inte gå ju? *ser förundrad ut*