• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Bröllopstokiig

Bruden Ringman
    Vilken härlig meny, låter jättegott!
    Jag köpte mina underkläder på KappAhl faktist! De har en vit torsolett, som jag tyckte var jättefin, samt matchande trosor och vita strumpor

• 11 augusti

Willemo:
    Välkommen!

Bruden Ringman:
    Låter smaskens!

Nästa steg för mig blir att denna vecka införskaffa läckra underkläder....
    Vad har ni köpt egentligen? Är det riktigt raffiga saker eller vad har man?
    Kommer att ha en specialbh till brudklänningen, så jag får byta om till något läckert när vi åkt till hemlig ort.

• Kakan -07

Ang underkläder så har jag prioriterat praktiskt framför sexigt under klänningen. Sen har jag beställt en snygg o sexig "babydoll" till kvällen!
    För min del var det omöjligt att hitta något som var både snyggt och praktiskt.

• Lilla Li

Jag har gjort som Kakan -07 och väljer praktiska, bekväma kläder under dagen. Sedan byter jag om till stay-ups med strumpebandshållare till bröllopsnatten. Ingen ser mina underkläder under dagen ändå, och dessutom vill jag helst inte ha burit kläderna hela dagen när min man ska klä av mig dem.

• 11 augusti

Låter som en bra idé. Är bara inte direkt van vid att ha strumpebandshållare och så, men det ska bli spännande...

• Lilla Li

11 augusti: Haha nej inte jag heller! Har aldrig använt nåt sånt. Men det ska bli kul.

• 11 augusti

Ha, ha...
    Jag riktigt ser framför mig hur jag smugit in på toaletten och står där och försöker knäppa fast hakor och hyskor.... Det lär ju inte gå rasande fort

Hoppas bara att man hinner fixa till sig innan nyblivne maken somnat av uttråkning

• Lilla Li

11 augusti: Haha nej då så farligt ska det inte vara. Strumpebandshållare är ganska lätta att ta på sig - i alla fall de två jag provat. Den jag köpt drar man bara på sig och fäster sedan strumpebanden i stay-upsen. En annan jag provade var det hyskor där fram + strumpebanden. Lätt lätt.

• 11 augusti

Det ska bli spännande att se vad de kan gräva fram i butiken... Man vill ju känna sig "bekväm/hemma" i det man ska styra ut sig i. Hi, hi.

• Willemo

Skall också på jakt efter underkläder, skor och väska imorgon. Min brudklänning är utan axelband så jag skulle vilja ha en bh som sitter bra.

Tack för det varma välkomnandet!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3