11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Lilla Li: förstår det! Min m2b är en sån där typisk kille som gjorde så när vi först träffats (blev jättepaff när vi varit tillsammans en månad och det kom en gigantisk blombukett till jobbet! ). Numera händer det mest på "bemärkelsedagar" av olika slag. Men men, söt är han ändå!
Sandymon: Tack!
Nu verkar det rulla på för alla. Kul!
Jag börjar undra om jag alls får nån hippa. Nån är i Afrika, nån ska jobba på annan ort i flera veckor o.s.v...
Har fått nåt samtal om svensexa också, men bara om vilka som skulle uppskattas om de var där. Har ingen aning om när den inträffar. Skulle ju va skönt att veta tycker man...
Imorrn funderar jag på att åka in till stan och leta efter armband och örhängen, och ett par trosor. Är rädd att det är slut med "sommarsmyckena" nu, och att det bara kommer finnas höstgrejer... Jag vill ha nåt vitt, svävande, romantiskt. Hoppas jag hittar nåt!
Lilla Li:
Näää!! Vad jag blir avundsjuk. Har själv en m2b som är det mest oromantiska man kan tänka sig.... Men vad glad jag skulle bli om jag fick blommor (även om det är hem). Han har skickat blommogram vid något tillfälle när han varit bortrest på alla hjärtans dag, men det är nog allt.... Slentrian kallas det nog.
Nej, jag får heller aldrig nån sån uppvaktning... Lite trist. Inte ens när jag säger att "Det skulle ju va trevligt att få nån liten blomma ibland." Men men, han visar på många andra sätt att han älskar mig.
Jag är romantisk, och han också bevisligen, men jag tycker det är mer romantiskt att han t.ex. köpte raklödder till mig med doft av persika när vi var på Ullared, eftersom han tänkte på mig. Att få blommor såhär är såklart också jättetrevligt, plus att det är ju kul att få avundsjuka blickar på jobbet.
Men små gester är det jag uppskattar mest av allt.
äntligen börjar saker trilla på plats för oss. tärnan har nyss varit här och vi har diskuterat igenom hela dagen D trodde mycket vara bara lösa trådar men det var det inte.
idag har jag pratat med prästen och vi skulle ev ha samtal redan nsta vecka då hon ska på semester sedan, hoppas det inte blir för tidigt så man glömmer bort, men det gör man väl inte.
inatt drömde jag om klänningen, det var fel min riktiga fanns inte . denna var för stor i livet och aldeles för kort. usch det var så hemskt jag var riktigt ledsen när jag vaknade. om 2-3 veckor ska jag iväg och prova (den riktiga förhoppningsvis ) med de rätta underkläderna och skorna.
ikväll ska vi titta igenom och prata om själva vigseln, så vi är helt överens när vi träffar prästen.
Lilla Li : Åhh va romantiskt!!
Idag har jag hittat skor. I mitt fotogalleri på familjeliv har jag några bilder ifall nån är intresserad.
www.familjeliv.se/krypin/wildemo/galleri.php
Klänningen ser mycket bättre ut i verkligheten. Rosetten hänger inte ner som på bilden, och så är den vidare nertill:)
Jättefina skor!!
Vilken bra idé med ett bildgalleri, ska genast fixa ett också inför den stora dagen..
Och klänning förstås..gillade rosetten..