• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • 11 augusti

Secret box känns inte som något för mig. Vi har levt ihop sedan tonåren och har barn och så, det känns inte passande FÖR MIN DEL. Funderar på att ge honom en snygg klocka kanske, han frågar alltid vad klockan är... Undrar bara om han uppskattar det. Helst skulle man kanske ha fixat biljetter till något sportevenemang, fast det är ju inget bestående.

• Kakan -07

11 augusti, det är vad jag köper till min m2b. Har dessutom graverat den på baksidan.

• Lilla Li

11 augusti: Fast jag tycker inte det behöver vara något handfast. Funderade en stund på att ge honom någon aktivitet som vi kan göra på bröllopsresan, dykning, luftballonsflygning eller nåt. Men jag kan inte planera det från Sverige tyvärr. Får vänta tills vi kommer dit i så fall.

Minnen är ju lika bestående som presenter!

• Willemo

Lilla Li: Tack för tipset! Freebra ser intressant ut, speciellt med den klänning jag ska ha. Hoppas den hålls på bara...

Hör ni, hur många dagar är det kvar nu?

Hittade en liten kuvertväska i siden idag, nöjd! Inte för att jag vet vad jag ska ha i den. Huvudvärkstabletter, läppglans, näsdukar...

Är det nåt annat viktigt man bör ha med sig på sin stora dag?

• Kakan -07

46 dagar kvar! Känns som ingenting med tanke på de dryga 180 vi började med.

Jag tänker ha med mig nagelfil i handväskan och kanske några sådana där "deo-servetter". Utifall att man börjar lukta skunk frammåt kvällningen!

• Lilla Li

Willemo: Den sitter på - inga problem alls. Klistret är starkt och dessutom sitter ju klänning på som stöd.

Jag kommer inte ha någon väska under dagen. Jag lämnar mina grejer hos tärnan så får jag gå till henne om det är något jag behöver.

• Lilla Li

Nu börjar det bli dags för svensexa. 7 juli får han sin. De hämtar honom vid 9-tiden. "Var beredd på en motorsågsmassaker..." sa bestman tillika hans bror. Hmm... Bestman jobbar med motorsågar så han lär ju kunna skaffa fram ett antal.

Låter som om det är bäst att jag är vaken redan när de kommer!

• Kakan -07

Lilla Li - det låter skoj! Min sambo fick sin redan i början på juni, de tog honom på fredagen på jobbet och sen fick jag inte tillbaka honom förrän på söndagen!

Själv misstänker jag skarpt att nåt är på gång för mig i helgen... *pirrigt*

• Lilla Li

Kakan -07: Jaså varför misstänker du det?

• Kakan -07

Det har varit mycket konstiga turer fram o tillbaka om vad som händer. M2b pratar om att han ev behöver jobba (vilket han ALDRIG gör på helger), så att vi inte kan åka ut till landet som vi annars alltid gör.
    Kommande helger är systrar till mig och m2b bortresta, och tärnar arbetar. Så den här helgen är den där alla fortfarande är hemma innan semestrarna drar iväg folk åt olika håll!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3