• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Lilla Li

Kakan -07: Aha. Det kanske blir så då. Eller så har de dragit dig vid näsan och ingen är bortrest och ingen jobbar kommande helger.

• Kakan -07
    Nä precis, man vet ju aldrig! Men jag skrattade o sa till sambon att jag kommer sova med kläderna på på fredag!
  • Lilla Li

Kakan -07: Haha ja det är nog lika bra. Nu när du säger det så ska jag nog se till att min sambo sover naken på fredagen, jag kan ha på mig kläder. Problemet är bara hur tusan jag ska lyckas vakna före honom utan att väcka honom med väckarklocka eller nåt...

• Cameline

Det vi har kvar att göra:
    *Kontakta ny solist
    *Ringa runt och dubbelkolla alla kontakter som ska användas under Dagen
    *Fixa vigselprogram+ menyer
    *Hitta spets till slöjan
    *Kolla underkläder
    Ska ge mig ut idag och kolla..

Willemo välkommen!

• Sandymon

Idag ska vi köpa min ring! Äntligen! Bara jag kan bestämma mig, men jag tror det blir en med "öveliggare".

• Kakan -07

Sandymon, en sån har jag! Köpte den redan i april/maj, så den ligger där hemma och ser fin ut i sin ask!

• Lilla Li

Nämen nu har jag fått ett blommogram av min älskling! :D:D:D "Till världens bästaste tjej. Snart gifter vi oss, woohoo! Jag älskar dig!" :D:D:D Och ett paket med mörka och ljusa kolor. :D:D:D

• Kakan -07

Nämen herreje!!! Vilken prins!!!

• Lilla Li

Kakan -07: Aaa jag är nöjd. :D Till jobbet fick jag dem. Fick gå ner till huvudporten och hämta dem. Hon i vakten var avundsjuka, haha. :D

• Sandymon

Kakan-07: Ja, har en tråd där jag sett din, jättefin! Lilla Li: Vilken trevlig överraskning!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3