• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Cameline

Ah..läste i tråden att ni valt Divi (Är nog lite sprallig nu..läser fel och har mig)

Ni skulle bo på Divi och renassans Aruba..visst..

Dessa var fullbokade..=(

Men Bucuti är väl också bra ??

• Kakan -07

Jag tror att Bucuti är jättebra också!
    På Divi har vi bokat med Hooneymoonpaket så vi får balkong eller altan mot havet, bubbel på rummet, en "candle light dinner" på stranden (inte vid hotellet) och lite sånt "lull-lull". Känns underbart!
    Så då blir ni där 12 dagar också! Fick ni bra pris?

Jag har lite Aruba-länkar om du vill ha (sorry ni andra i tråden.. ):
    www.aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,530773,00.html
    www.reseguiden.se/sok/aruba
    www.visitaruba.com/wheretostay/hotels/hotelmap.html (här ser du hur hotellen ligger i förhållande till varandra)
    www.jambotours.se/index.php&task=view&id=59&Itemid=92&cmregion=Nordamerika&cmcountry=ABC-Oarna&externalurl=http%3A%2F%2Fwww.jambotours.se%2Fsafari_destination%2FAruba_ABCarna.html
    www.visitaruba.com/ranchodaimari/
    www.aruba.com/index.php
    www.visitaruba.com/

• Kakan -07

Cameline, vilken kyrka gifter ni er i? Och vart blir festen?

• Cameline

Kakan -07: Hon på resebolaget sa också att vi kunde boka en romantic dinner on the beach..så det gjorde jag..hihi..hoppas att det ingår candles också..

Priset för 12 dagar gick på typ 50...men det e det som det kostar..tror att det kunde blivit billigare om man varit ute i god tid..Vi är inte så bra på det ..men men..det blir säkert bra..

Guud va bra..ska genast kolla igenom länkarna..Kul att efterforska så här innan

Vi gifter oss i Bromma kyrka och kommer ha festen på Riddersvik..

Hur gör ni?
    (Har säkert frågat detta redan men jag har minne som en guldfisk)

• Kakan -07

Ja, vi fick någo billigare pris, 40'. Men så bokade vi ju i februari också..! (jag är en sån där som gör allt i vääldigt god tid! )
    Vi gifter oss på Söder, där vi också bor. Vigseln blir i Maria Magdalena kyrka och festen i Mariahissens festlokaler på Söder mälarstrand. Känns toppen!

• mammaK

Kan vi inte göra en uppdaterad lista??
    Jag börjar

MammaK Elinghems Ödekyrka,Gotland kl, 15.00

• Kakan -07

Kakan -07, Maria Magdalena kyrka, Stockholm, kl 16.00

• Cameline

Kakan -07 : Vi var på Maria M kryrkan förra sommaren på bröllop..Jättefin kyrka!!

• Cameline

Kakan -07, Maria Magdalena kyrka, Stockholm, kl 16.00
    Cameline, Bromma kyrka, Stockholm, kl. 15.00

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3