• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Lilla Li

Gott. Vi har ju inga barn än... tänkte börja försöka efter bröllopet.

• irrepirre

allt i rätt ordning då

• Lilla Li

Haha ja - mamma berättade för mig att jag är den första i hennes släkt som tar det i rätt ordning på 6 generationer. Jätteroligt.

• Cameline

Kakan -07 : Super snygg frisyr.
    Själv velar jag fram och tillbaka hela tiden..*suck*.

Vi har kontaktat en resebyrå ang Aruba så nu är vi nog nära för att bestämma oss..
    Men vi kommer då bo på ett ställe som heter bucati eftersom Divia var fullbokat..

irrepirre: Välkommen hit till 11:e gänget

En hemsk tanke slog mig i natt..Det tog låång tid innan jag kunde somna:Tänk om man på sin bröllopsdag har feber eller magsjuka eller om min munherpes slagit ut över hela läpparna...*HJÄLP*

Vad gör man då????

• mammaK

Cameline
    Står ut!!
    Skämt och sido, jag har oxå tänkt tanken, man får väl genomlida vigsel och sen lägga sig.. jag vet inte..

• Kakan -07

Cameline,
    vad roligt! Blir det Bucuti hela resan, eller byter ni? När blir avresan?
    Vi åker hem den 26:e, så då kommer vi säkert vara där samtidigt! (lite märkligt egentligen! Vet dessutom någon till här från BT som åker samma dag som oss, med samma flyg...! )

Det där med förkylning och sådant har jag också tänkt på. Man får väl helt enkelt försöka hålla sig i skinnet och inte stressa upp sig allt för mycket (lättare sagt än gjort) eftersom det är då immunförsvaret blir svagare.

irrepirre, välkommen till tråden!

• Cameline

mammaK : Jaa..man måste ju stå ut..Man kan ju inte låta bli att inte gå..

Nej banne sjukdomar och dylikt..Inget ska få hindra oss 11:e augusti brudar från att inte gifta oss!! Eller hur girls??

Kakan -07 : Nähä..va lustigt att det är flera som åker samtidigt..och som dessutom hänger på BT..

Som det ser ut nu åker vi den 16:e och kommer också hem den 26:e !!

Hihi då kommer vi åka hem tillsammans..

Hela vistelsen skulle då vara på Bucuti..
    Men då ingår bara halvpension..jag funderade lite på det du sa om att man kanske blir trött på samma mat hela tiden så då tänkte vi att halvpesion blir bra.

Då ingår frukost och middag..Lunchen kan man ju äta lite vart man vill..
    Och om man inte vill äta middag där så kan man fatiskt gå någon annanstans, man förlorar lite men spelar roll..

• Kakan -07

Cameline, låter som en bra resa!
    Flyger ni till Arlanda eller Landvetter?
    Vårat plan går från Aruba 21.25 den 26e. Det borde väl vara samma som er. Sen landar vi på Arlanda 12.50 den 27e.

Ska verkligen bli helt underbart!!

• Kakan -07

Nej, så var det inte alls... vi landar i AMSTERDAM 12.50, sen är vi inte hemma i Stockholm förrän 16.35.

• Cameline

Kakan -07 : Weeeee.
    Nu har vi pratat med resebolaget och prelbokat Bucuti boende, åker den 16:e 9:50 från Arlanda ut och kommer hem 29:e Arlanda. Åhhh va spännande..
    Hon vi pratade med skulle kolla om det fanns lediga Tara suites..hoppas hoppas annars skulle vi får ngt deluxe rum (det låter ju inte så tokigt heller) =)

Då kommer vi ju vara där samtidigt!!
    Vilka rum har ni bokat?

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3