11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Ja, vi blir ju gifta även om buketten ser för gräslig ut. Men den blir säkert skitfin!
Vi måste lämna in ringen på puts och gravyr ganska tidigt för vi åker bort en vecka innan bröllopet och innan dess har butiken semesterstängt. Så det blir redan i andra veckan av juli.
Har ert osa-datum gått ut än? Vi har vårt tills 29/6, men det är INTE många som anmält sig än... kanske 5 stycken! Men många tar för givet att vi vet att de kommer vet jag.
Hej!
Varit borta från denna tråden ett tag, då det stått rätt stilla i vår planering, men nu har det tagit fart igen.
Brudbuketten kommer jag inte veta hur den ser ut, har bara gett floristen färgdirektiv och sagt att jag absolut inte bill ha en boll utan att bukett är viktigt för mig. Lite pirrigt...
Vårt osa går ut på söndag och vi saknar svar från 6 st, hoppas de trillar in i dagarna.
Ringen bör vara klar efter midsommar ochmånga bitar faller på plats nu.
Vårt OSA är imorrn. Har fått in 34 av 72 svar, så vi väntar på några till. Detta är dock bara de som svarat på mail som jag kan se, vissa har ringt till bestman och svarat så det kanske är ännu fler. Men han kommer få ringa till några stycken i helgen i alla fall!
Se vad vi råkat ut för
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2346031.html
ElenaMaria: Usch vad tråkigt! Men det verkar ju som om församlingen försöker hjälpa er - det kommer lösa sig!
Nu är gäststatusen ändrad - 48 har svarat, varav 36 kommer. 27 pers har fortfarande inte svarat, får se om det trillar in fler svar idag och imorrn - annars blir det en del samtal att ringa...!
Det tråkiga är att som det ser ut nu så blir det fler gäster från min sambos sida. I och för sig är det än så länge bara barn på min sida som tackat nej, och de är inte jätteviktiga ändå. Men ändå...
Jag måste bara bryta av i bröllopssnacket och säga att jag är så otroligt glad just nu!!!!
Jag har kämpat med mitt examensarbete sedan i mars och gick upp för opponering i början på juni. Fick en del kompletteringar som skulle göras och gjorde dem. Fick idag besked att det fortfarande inte var godkänt... Gjorde omgående de ändringar hon ville ha, skickade in några timmar senare, fick en timme efter det meddelandet "Bra jobbat! Arbetet är nu godkänt!"
Såååå skönt!!! Nu kan jag helt släppa det och bara tänka på bröllopsplaner och jobbet.
Kakan -07 : Grattis!
Vet precis hur det känns.
Gick upp med mitt examensarbete i början av maj..Åhhh vilken känsla att inte ha dåligt samvete hela tiden när man gör något annat...Nu kan man verkligen bara fokusera på bröllopet! =)
Ett jätte grattis igen!
Cameline, tack!! Ja, det känns helt otroligt skönt! Äntligen är det momentet över!
Cameline och Kakan -07
grattis båda två till ert examnesarbete=)
ElenaMaria
Hu vad tråkigt, men hoppas verkligen att det ordnar sig för er!!
Woohoo! Idag gick efternamnsbytet hos PRV igenom. Nu heter min sambo det efternamn som hans mormor föddes med. Så nu kan vi skicka in hinderprövningen och namnändringen för mig! :D