11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Vi har det mesta klart. Lite småsaker som återstår mest. Det största är att hitta kläder till honom - ska åka och prova i Borås antingen idag eller på torsdag.
Vi gifter oss i Jönköping, kommer ca 65 pers så det blir väl halvstort.
Ska strax iväg och prova min brudklänning. Har inte provat den sen jag köpte den i oktober så jag hoppas den passar.
håller tummarna för att den passar.
irrepirre: Ja. Ska till gynekologen först och se om jag kan få ett recept på såna där piller som man skjuter upp mensen med. Annars kommer jag få mens på bröllopsresan...
jag ska iväg i mitten av juli och prova min med rätta skorna så de vet hur mycket som behöver tas upp. vill så gärna prova den igen imorgon när vi ska till butiken för att kolla min blivandes kläder, men jag vill inte att han ska se den innan vigseln så jag får vänta
inte så lyckat med mens på bröllopsresan. var ska ni åka? direkt efter bröllopet eller?
Mmm jag ska också prova med rätt skor och underkläder nu. Hoppas det blir bra!
Vi åker till Grenada och Carriacou, två öar i Västindien. Åker den 19 augusti, så det är en vecka emellan.
vi ska åka iväg på tisdagen eller onsdagen efter. vi vill hinna gosa med barnen ordentligt innan, antar att det blir stressigt där sista veckan.
just nu lutar det åt ett slott i scottland
vår riktiga dröm bröllopsresa ska vi skjuta på i 3 år. vår minsta har precis fyllt 1 så vi vill inte åka bort på långresa innan hon fyllt 4. då blir det 1v safari i tanzania el. kenya samt 1v på zanzibar
Åh mysigt! Åker ni själva då alltså?
jepp själva. 3 nätter utan barnen