• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • ElenaMaria

Tack för alla snälla tillrop i prästfrågan, det värmer verkligen!
    Cameline
    Min kille sexas också idag
    Han tror han ska jobba som vanligt, (jobbar som ordningsvakt) men vid 10 tiden kommer han att bli uppropad på radion för att en kollega behöver hjälp att gripa 3 tjuvar. När han kommer in i rummet är tjuvarna hans bestmen! (som bor 50 mil ifrån oss) Sen ska han bla brottas med Eddie Bengtsson.

• Cameline

ElenaMaria : hihihi vilken kul kidnappning!!

Vilket tur med vädret...
    Är ni från sTockholms området också?

• ElenaMaria

Cameline
    Min blivande är STHLM:are men vi bor i GBG, bestmennen är alla från STHLM. Jag ahr fått en liten rapport från en tjej vars kille är med på sexan, min blivande hade blivit så ställd så han fick sätta sig ner en stund - Stackaren! Annars är han den kolugna typen som inte mycket kan rubba. Just nu får han nog ganska mycket stryk ev Eddie
    Vårt väder är sådär, runt 17 grader, mulet och regnet börjar hänga i luften

• poppupp

Lilla Li: Min syster och hennes man åkte iväg och de hade olika namn på kontokort och pass. Hon sa att de hade varit lite fundersamma och tipsade oss om att undvika det...

ElenaMaria: Såå skönt att det ordnade sig för er, inte roligt med sådana överaskningar, speciellt inte när man kommit så långt i all annan planering att det börjar bli svårt att byta datum eller kyrka...

Vårt OSA går ut imorn, det är våra respektive föräldrar som har tagit emot svar så jag har inte så stor koll på hur många som svarat och inte, men det känns som att det är många som fattas... Får sätta ihop listorna imorn och se om vi behöver sätta oss och ringa sen. Och så ska vi träffa kocken och prata om menyn imorgon!!

• Cameline