• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • ElenaMaria

Tack för alla snälla tillrop i prästfrågan, det värmer verkligen!
    Cameline
    Min kille sexas också idag
    Han tror han ska jobba som vanligt, (jobbar som ordningsvakt) men vid 10 tiden kommer han att bli uppropad på radion för att en kollega behöver hjälp att gripa 3 tjuvar. När han kommer in i rummet är tjuvarna hans bestmen! (som bor 50 mil ifrån oss) Sen ska han bla brottas med Eddie Bengtsson.

• Cameline

ElenaMaria : hihihi vilken kul kidnappning!!

Vilket tur med vädret...
    Är ni från sTockholms området också?

• ElenaMaria

Cameline
    Min blivande är STHLM:are men vi bor i GBG, bestmennen är alla från STHLM. Jag ahr fått en liten rapport från en tjej vars kille är med på sexan, min blivande hade blivit så ställd så han fick sätta sig ner en stund - Stackaren! Annars är han den kolugna typen som inte mycket kan rubba. Just nu får han nog ganska mycket stryk ev Eddie
    Vårt väder är sådär, runt 17 grader, mulet och regnet börjar hänga i luften

• poppupp

Lilla Li: Min syster och hennes man åkte iväg och de hade olika namn på kontokort och pass. Hon sa att de hade varit lite fundersamma och tipsade oss om att undvika det...

ElenaMaria: Såå skönt att det ordnade sig för er, inte roligt med sådana överaskningar, speciellt inte när man kommit så långt i all annan planering att det börjar bli svårt att byta datum eller kyrka...

Vårt OSA går ut imorn, det är våra respektive föräldrar som har tagit emot svar så jag har inte så stor koll på hur många som svarat och inte, men det känns som att det är många som fattas... Får sätta ihop listorna imorn och se om vi behöver sätta oss och ringa sen. Och så ska vi träffa kocken och prata om menyn imorgon!!

• Cameline

Jag fick också precis en rapport: Han blev alldeles rörd och skakig när hans 16 !! kompisar hoppade på honom i en stor gruppkram. Nu har han åkt vattenscooter och nu så väntar en bastubåt med öl och svettiga karlar..=)

• Cameline

I morse på väg till jobbet hittade jag en kungakrona, spira och mantel kastade i hallen.(hi hi)..(De hade klätt ut honom till kung)..Själv låg han utslagen i sängen och snarkade högt. Jag tyckte han hade ett väldigt belåtet leende dock på läpparna...Hoppas att han ringer snart..är sååå nyfiken..

• poppupp

Cameline: Hehe va kul!! Du får berätta vad de gjorde med honom sen!

• 11 augusti

Nu har vi fått bekräftelse från de som ska spela på festen. Det känns skönt.

Fick dock ett mail från de som ska köra oss i en gammal bil efter vigseln, men de hinner inte hem i tid - typiskt.

Vårt osa gick ut i måndags och det är 7 personer som ramlar bort. Ganska bra uppslutning tycker jag. Vi hade räknat med ungefär 10 % bortfall och det blev så.

• Lilla Li

Vårt OSA gick ut i fredags. Tre av personerna ska svara idag, men just nu är det 58 av 73 bjudna som kommer. Helt okej ändå, det är nästan bara barn som tackat nej och det gör ju inte så mycket. Billigare också...

Idag ska jag och prova min brudklänning för första gången sen jag köpte den i oktober. Har gått upp ett par kilo så jag hoppas de kilona satt sig på höfterna eller nåt, där klänningen ändå är vid.

• 11 augusti

Det känns verkligen nu, att det börjar närma sig.... Pirr, pirr...
    Tror att vi har det mesta under kontroll, fast det kommer säkert fram saker som vi missat....

Kvar att göra:
    Träffa prästen
    Köpa underkläder till mig
    Köpa skor till sonen
    Fixa ny transport till efter vigseln
    Skriva info om gästerna
    Vigselprogram
    Bordsplacering
    ... kanske något mer?

Ska till frissan idag och klippa/färga och göra provuppsättning. Spännande!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3