• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Bruden blå

smartiz

börjar med att svara dig här.
    Vad jag har gjort själv... tänker.
    -Save the date magneterna
    -Inbjudningarna
    -Vigselprogrammen
    -En hel del av maten kommer vi göra själva
    -Designat min egen vigselring.
    -kommer göra brudbuketten, näbbuketten och bordsdekoren själv.

• kela81

Bruden blå -åh va bra att du sartat en ny tråd så att vi inte tappar bort varandra!

*firar invigningen med lite bubbel och jordgubbar-är det nån som vill smaka???*

va duktig du är på att pyssla...jag älskar ochså att hålla på men hinner ju aldrig-
    jag ska göra själv:
    inbjudan (redan gjort då )
    festprogram, tackkort, vigselprogram, placeringskort, bordsdekorationer, risknytten,
    tror att det är det....tänkte kanske göra små tablettaskar med till alla gästerna....fick en mall här på bt

• Bruden blå

smartiz

ahha trevligt. jordgubbar e aldrig fel.
    Låter som om du haft fullt upp med pyssel. låter jättekul. Funderar själv på vad man kan tänkas hitta på. tablettaskar lät jättekul. du har inte lust att dela med dig av mallen?

• jojo02

Hej, har inte varit inne på "er" tidigare tråd men tänkte hoppa på här. :)
    Gifter mig i Linköping 18/8

Det mesta börjar faktiskt bli klart. Osa gick ut i fredags och har fått svar från så gott som alla. Nu är det dags att börja tänka på festprogram, något som jag ser på med skräckblandad förtjusning.

Bordsplacering är en annan mardröm.

• maljor

Åh vilken tur att jag tittade in precis nu så jag hittade den nya tråden

Vad duktiga ni är allihopa!! Idag är det bara 75 dagar kvar och jag har lätt panik nu.
    Hade tänkt mig att jag skulle hinna med en massa saker idag eftersom jag slutade kl. 2 men med början till migrän så hamnade jag på soffan istället.
    Nu äntligen är den på väg bort så nu ska jag väl sätta fart (och inte sitta här ;) ) med servetterna.

Hmm... vad har jag gjort/ska göra själv?
    Inbjundningar
    Placeringskort
    Vigselprogram
    Festprogram
    Bordsdekorationer
    Servetter
    Rispåsar
    Ringkudde
    Laga maten
    Små askar med choklad till gästerna

Hade världens tur. Var till mamma i helgen och snubblade då över choklad med tiramisukräm i en och mandelkräm i en. Sååååå himmelskt god var den och på extrapris!!!! 20st för 15kr!!
    Det kommer de vuxna få och barnen ska få små påsar med olika saker i. Har köpt konfettibomder och godishalsband redan och ska köpa såpbubblor och nått mer till att lägga i.

Sen har jag köpt målarböcker. De hade fått in här för 10kr/st *superbilligt*. Har även fixat överdelen till "tärnan", köpt korven till nattamat (extrapris även här: 79kr för 2kg i plåtburk), blå läsk till barnens brudskål (har man blått tema så har man) och lite småsaker till toakorgarna.
    Roligt att kunna handla nästan hejdlöst

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå (Färingsö )
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz (Örby kyrka, 15.00)
    Maljor (Ljusdals kyrka, 15.00)
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad
    lillfrugan4/8
    Chrissa (Folar strand Gotland 13.00)
    annaochkim(Nykvarns kyrka kl 14)
    patriks brud (Tyresö kyrka)
    fru-07 (Vårdsberg kyrka)
    Stefans fästmö (Älvsåkers kyrka 16.00)
    smartiz (Grödinge kyrka kl 14.30)
    Sverner
    Cecilia.a (Händene kyrka kl.14.00)
    Sussili (Östra Eneby kyrka, Norrköping kl. 16.30)

• Melleni (4/8-07)

klistrade in listan på alla

• Bruden blå

maljor

hoppas migränen gett med sig. Jag tror det är vädret som kan spöka. har själv gått med huvudvärk modell lågtryck hela dagen.
    Sen kan morgondagens hemska tenta (40p) ha något med saken att göra. Jag har pluggat alldeles för lite mot vad jag borde göra, men motivationen för det är i botten just nu.
    Tackar, jag e rätt nöjd själv med resultatet på buketten. Dottern står fast vid att hon skall ha gröna blommor med pärlor. så måste hitta på en lite kul åt henne också. hon vill nog helst ha santini. men kankse blir det lite grön hortensia också. får se. men något kul ska jag nog komma på den dagen.

• Petra74

Bruden blå (Färingsö )
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz (Örby kyrka, 15.00)
    Maljor (Ljusdals kyrka, 15.00)
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad
    lillfrugan4/8
    Chrissa (Folar strand Gotland 13.00)
    annaochkim(Nykvarns kyrka kl 14)
    patriks brud (Tyresö kyrka)
    fru-07 (Vårdsberg kyrka)
    Stefans fästmö (Älvsåkers kyrka 16.00)
    smartiz (Grödinge kyrka kl 14.30)
    Sverner
    Cecilia.a (Händene kyrka kl.14.00)
    Sussili (Östra Eneby kyrka, Norrköping kl. 16.30)
    Petra74, Bohus fästning

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!