December 2007?
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Är alla på semester!!
Jag ska gifta mig i december
Och inte har jag åkt på semester
Har lagt upp lite bilder på www.pixbox.se/usr_show_id82892_page0_order1.html
om nån vill kika :)
Hitta nämligen kanoners skor idag när jag var i stan med tärnorna :) Vi köpte även klänningar till tärnorna, som passade sååå bra till min klänning!
Hur går det för alla andra här? När tänkte ni skicka era inbjudningar?
Vi funderar på att skicka dem när vi kommer hem från Urkult och SÅM, och då blir det helgen 11-12 augusti. Vi har OSA den 20:e okt. Tycker ni det är lagom? Eller ska man vänta med att posta dem?
Taggtroden: Jättefina skor, Vi kommer skicka våra inbjudningar i början på augusti och sedan ha osa 1/10, bröllop 1/12. Jag vet att det är långt med 2 månader men har läst så mycket här om att en månad är för kort.
Har ni börjat med fest och vigselprogram. Det mesta är klart och ska sammanställas men festprogrammet är lite beroende på vilka som svarar ja och så.
Vigselprogram har vi inte gjort. Men ska göra dem sen. Festprogram har tärnorna och värdinnorna bett att få göra så dom ska göra dem :)
Men då blir det nog bra att vi skickar dem i mitten av augusti. Vi har ju OSA senare än er också :)
Taggtroden
Vi har tänkt oss samma datum när det gäller inbjudningar och osa.
Tror det kommer bli bra
Här är en till decemberbrutta - närmare bestämt den 15:e. Någon mer som gifter sig detta datum?
tycker det är svårt det där med "bra" datum just nu vill jag bara skicka ut dem så att alla får veta.
Vi kommer nog skicka ut våra i mitten av augusti och ha OSA i mitten av oktober.
Ann242: välkommen, tror att jag såd någon tidigare i tråden som hade 15 december som sitt datum, vi skall gifta oss den 8, annars verkar den 1 vara ett populärt datum
Hej hej!
Jag ska också gifta mig i december!
Har inte vågat skriva här innan mina (våra) bröllopsplaner blev offentliga. Men nu är jag inte så hemlig längre!
MysEtt
Jag ska oxå gifta mig den 8/12