December 2007?
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
AggaP : vad långt ni har kommit med era inbjudningar.
jag har precis gjort våra klara att skriva ut och i nästa vecka skall vi gå och titta på papper. Det är en dryg månad kvar innan det är dags att skicka dem så än så länge känns det som gott om tid
MysEtt
Jag har engagerat m2b systrar till att göra inbjudningskort och då går det undan , tillskillnad mot om jag skulle gjort det själv. Javisst är det lugt, du har ju gott om tid!
Hej alla decemberbrudar! Jag gifter mig inte i december men i februari och känner mig som en vinterbrud jag också.
Har läst er tråd för vinteridéer och såg att fler hade köpt glaskross som ser ut som is. Har letat efter något sådant, var har ni hittat det?
Letat skor idag men utan resultat, snart sprayar jag gympadojjorna vita. Är det bara jag som vill ha både vackra och sköna skor på mig?? Helst med miniklack oxå!!
otland-08;
"Glasskross" har jag hittat på Coop Forum. I "min" affär fanns det vi blomsteravdelningen, vi samma ställe som övriga dekorationsstenar...
Rix;
*Viftar med handen*, jag vill också ha vackra, snygga OCH bekväma skor! Jag har börjat misströsta nu, och är nästan säker på att det kommer att bli ett par asdyra bröllopsskor från någon bröllopsbutik
Jag har också problem med skorna! Jag tycker att jag har provat nästan allt som finns i affärerna men ingenting passar. Har breda fötter så det hjälper ju inte precis till. Jag provade ett par när jag köpte klänningen men de var dyra, men snart så köper jag dem bara för att lugna ner nerverna!
Någon fler som har mardrömmar om bröllopet ännu? Jag drömmer var och varannan natt känns det som(fast så illa är det nog inte). Senast drömmde jag att jag hade glömt att beställa brudbuketten och att jag fick ta en från ica(ni vet en sådan där billig för 50 spänn) och sen hade jag glömt tiaran också! Jag var lite skräckslagen när jag vaknade.
Jag håller på med inbjudningar som mest! Kika på www.familjeliv.se/Hem/taggtroden/galleri.php
om ni vill se hur de blev tillslut!
Jag har också problem med skor! Ska med tänrorna till stan imorn och bestämma vilka jag ska ha! Känns lite brådis när de börjar rea ut alla vita sommarskor i stan :/ Har dock hittat flera som känns ok iaf, men inga sådär "wow dom vill jag ha!".
Jag har lite mardrömmar! Sist drömde jag att när vi tidigare på bröllopsdagen kom till lokalen så fanns det inte tillräckligt med tallrikar till alla, så jag sa åt svägerskan att köra min syster till second hand i stan och köpa alla helvita tillrikar hon hittade Men det var ett tag sedan nu ...
Skönt att höra att man inte är ensam....=))
En liten fråga bara;
Är det bara jag som INTE har hittat en brudklänning än?
Jag håller på att bli gaaaalen!!!
Jag har hittat en från KiK, men den är dyr (i förhållande till min budget)