December 2007?
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Sissus: Jo vi har faktiskt hunnit rätt långt, men vi sa att vi ska göra det mesta nu i sommar för i höst när allt med jobb och skola drar igång igen så går det så snabbt och plötsligt står vi där en vecka innan och har massor kvar! Jag pluggar nämligen 100% samtidigt som jag jobbar 25 - 50% och sambon jobbar 100% och har vid sidan om detta ett dataföretag. Så vi är dubbelarbetande och då har man inte så mycket tid över under vinterhalvåret :) Så det känns skönt att ha kommit så pass långt :)
Dessutom är jag en sådan som, om jag fått något på hjärnan, inte kan släppa det fören jag fått det gjort ;) Så allt sker i en rasande fart för mig vissa dagar ;)
Just nu sitter jag och raggar adresser till folk för att kunna posta inbjudningarna sen :)(inte idag, men senare i sommar)
Vi har;
* Bokat kyrka och den präst vi vill ha
* Bokat festlokal
* Ordnat med catering, har bara inte bestämt vilka olika sorters rätter vi ska ha.
* Bokat frisör för håruppsättning till mig och dottern.
* Bokat nagelpåbyggnad
* Köpt klänning
* Köpt skor
* Köpt kostym till sonen
* Pratat med floristen om min och dotterns buketter.
* Pratat med juveleraren om min ring. Jag ska bara bestämma mig för vilken av två olika designer jag vill ha...
Kvar att göra;
* Massor... Kläder till mannen, provsmakning av tårta *mums*, inbjudningar, vigselprogram, öl och vin-resa, möte m. pästen, näbbklänning till dottern and so on. Men faktiskt så känns det som om det mesta är under kontroll
Efter att jag fick köpt min klänning (som var mitt största stressmoment) så känns allt myyyycket lugnare!
Har idag skrivit adresser på datorn och skrivit ut, brännt på kanterna och klistrat fast på kuvert. Kika gärna :