• MysEtt

December 2007?

Hej

Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
    Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg

Kram mysett

• Svar på tråden December 2007?
  • MysEtt

Idwill: jag håller med taggtroden. SÅ hade jag velat ha det

Ann242: vad roligt, hoppas vi alla får den responsen

• Taggtroden

Ann242: Vi ska gifta oss i Sidensjö Kyrka och då församlingsgården var bokad redan så har vi bokat Edenborg i Vik som festlokal :)

• AggaP

Ann242
    Vi ska gifta oss i Aneboda kyrka utanför lammnult. Vi ska ha öjaby herrgård som festlokal.

Idwill
    Nu ska jag gå emot de andra.... men jag hade valt diamanter på ovansidan i rad. Provade nämligen min chefs ring och den var sådan. Grymt snygg på, gudomlig ( VILL HA) men den kostar en årslön eller nåt...suck. Har du förresten några bilder? För jag är så nyfiken och vet inte själv vad jag ska välja.

4 dagar sedan inbjudan kom ut, 3 anmälda. Även här bra respons. Känns så kul.

Vi är så nära att boka bröllopsresan nu som det bara går...har bestämt oss för dominikanska. När jag bokat kan jag berätta mer.

Måste hålla med övriga, det är så kul att tråden tagit liv, men så är det ju inte jättelänge kvar heller tjejer!!!

• Idwill

Vi ska gifta oss i Burlövs g:a kyrka (jag och barnen är döpta där, och m2b är konfirmerad där). Festen kommer att hållas på Lomma Folkets hus.

AggaP;
    www.tvahjartan.se/popup.html
    Ringen som heter Anna är det jag funderar på... Jag har nämligen en ring som jag har gjort av min biologiska pappas (han dog när jag var 3 år) vigselring, och min farfars vigselring (han dog när jag var 7 år). Den kommer jag få gjort min vigselring av! Sen är är ju som sagt hur diamanterna ska sitta.... Jag har hela tiden varit säker på att det är typ Anna-ringen jag vill ha. MEN, så tänker jag också på det där med om ringen snurrar sig. Då "försvinner" ju stenarna, och jag har bara två släta ringar. Men sen är ju frågan hur mycket ringen rör på sig? Eftersom jag har en helt slät förlovningsring så har jag ingen aning om den snurrar sig eller ej???

• Idwill

Det gick visst inte att länka direkt till sidan, men klicka på katalog så kommer ringen upp!

• tjollan

23/12-07 16:00 San Augustin, Svenska Kyrkan!

• muffinsen

hej hej..

vi ska ha vårat i St. Birgittas kapell, med fest i Stora holms säteri. (gbg)

Har ni mycket kvar att fixa brudar eller har ni fått koll på allt redan?

Det där med hur ringen ska se ut - det är en klurig en. Jag har efter att varit helt säker på vilken modell jag ska ha ändrat mig helt och kommit på en helt annan ring precis innan vi ska beställa dom hos vår guldsmed.
    Min förlovningsring är med stenar runt halva ringen. visst snurrar den sig lite, men det gör ju å andra sidan alla ringar. Det är absolut inget som jag stör mig på, men man får vrida den tillbaka till "sitt" läge ibland, men detta tror jag beror på vilken storlek man har på ringen med. Min är ju lite för stor vilket gör att den har mer svängrum än vad den borde ha.

• nedra

Hejsan
    Vi gifter oss på nyårsfton. Det är väldiga problem med det. Har bokat lokal, fixat klänningar till brudtärnor, maten är klar och dekorationer på väg. Inbjudningarna är redo att skickas eftersom vi har en bröllopshemsida på nätet så vi skickar bara ut en internetadress MEN vi har inte fått tag i en vigselförättare eftersom man inte kan boka dem förrän i september. Vi ska ha borlig vigsel och har hyrt en lappkåta till själva vigseln. jobbigt

• AggaP

Idwill
    Ja, den var ju jättefin, den min chef har ser likande ut men hon har vitguld i ringen och stenarna är fattade i gult guld. Jättesnyggt att blanda så tycker jag. Vad fint att ha ringarna gjorda utav något så speciellt som din far/ morfars ringar. Jag förstår att du tycker det är svårt att välja. Jag velar som bara den.

Funderar för tillfället på 3 ringar, här är 2 av dem. Vad tycker ni?

www.breuning.com/indexe.php&trau=kollin3e&trbez=in_38

www.breuning.com/indexe.php&trau=koll2e&trbez=ps_20

• AggaP

Den 3.e hittar jag inte, liknar Anna ringen som Idwill visade, men i vitguld.

Går oftast på "känslan" av när jag har hittat vad som är rätt. Har inte fått den känslan än dock....

Svar på tråden December 2007?