• MysEtt

December 2007?

Hej

Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
    Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg

Kram mysett

• Svar på tråden December 2007?
  • MysEtt

AggaP: hade nog tänkt at mamma skulle sy
    Provade precis det jag ville ha när jag provade klänningen så nu söker vi bara tips på hur man skall få till det.

Tycker också det är kul att fixa och sitter och pillar med allt just ny när jag känner att jag har både tid och lust - bättre att festprogrammet är klart nu än att jag måste stressa med på slutet tänker jag.......

Våra inbjudningar skall nog bli färdiga här alldeles framöver - känns stort på något sätt

• Ann242

Vill bara jubla lite då jag äntligen är klar med inbjudningarna! Mycket pyssel, men jag är nöjd :) Går ut imorgon, sedan är det bara att vänta... :)

• MysEtt

Taggtroden: burda en bra site, tror dock att jag får ha med mig mamma för min tyska är allt annat bra

Ann242: kul att inbjudningarna gått ut - du får höra av dig och tala om vilken respons det blev.

Jag tycker det är svårt att hålla sig nu när det hela börjar närma sig man vill ju babbla hela tiden, lite synd om killen här hemma som får höra en hel massa

• Taggtroden

Jag ska försöka få med mig karl till Umeå så jag kan få beställa min ring till helgen!! :D

• AggaP

Idag har de flesta utav våra inbjudningara kommit fram. Har börjat få lite respons, då de flesta säger att de är jättfina. Det känns jättekul.!!

Nu kan jag prata öppet om det, det är inte något "smussel" längre.
    Jag ska GIFTA mig!!

Känner mig lite osäker på vilka jag skulle bjuda, men nu har jag ju skickat korten, så det går inte att ångra sig. Är ni helt säkra på de ni ska bjuda??
    Usch, visste inte innan jag skulle gifta mig att det fanns så mycket att "vela" över...

• MysEtt

Vi är klara med i stort sett hela listan. Har typ rvå kanske kvar och där hänger det mest på vad man "borde", vi har ett ganska stort bröllop så det är litet viktigt att det blir rätt, även om man kan tycka "att man gör som man själv vill". Vi började funderar för ett bra tag sedan och har verkligen känt efter inför vissa namn, men nu känns det bra.

Taggtoden: kan tro att det känns verkligt nu

• Idwill

Amen vad händer här då? Här åker man iväg på semester i 4 dagar och kommer tillbaka till en tråd full med liv, kul

Jag har lite beslutsångest gällande min ring... Jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha 7 diamanter i en rad (på ovandelen av ringen) eller om jag ska ha dem utspridda runt hela ringen (om ni förstår hur jag menar???) Jag förstår att det är en smaksak, men vad tycker ni. För- eller nackdelar?

Vi kommer att gifta oss kl.15, och kommer därefter att fotas i en studio. Jag vill jättegärna ha utomhusfoton, men ibland kan man inte få allt Men jag har stort förtroende för vår fotograf, och tror nog att vi kommer att få många fina foton ändå!

• Taggtroden

Idwill: jag skulle föredra att ha dem runt ringen, så att den kan snurra runt fingret utan att "framsidan" kommer bak ... eftersom då finns ingen framsida att ha uppåt Om du förstår! Det är sånt jag tänker på i alla fall Men det kanske bara är jag som brukar ha problem med sånt

• Ann242

Nu är jag tillbaka :) Första dagen och sex personer har tackat ja! Många glada tillrop och vi fick mycket beröm för våra inbjudningar. Trevligt att höra, då det var ett nedrans (men roligt) pyssel.

Gällande fotografering så har vi inte bokat någon än. Vi vill ha en tjej som vi vet fotar jättefina brudar, men trots kompispris tror jag inte att vi kommer ha råd med henne...

AggaP - jag vet att jag skulle vilja bjuda många fler, men varken ekonomin eller lokalen klarar det... Så vi får se... Tackar många nej får vi väl bjuda in folk i efterhand eller nåt :)

Vågar ni töser tala om var ni ska gifta er och vad ni hittat för lokaler?

Svar på tråden December 2007?