December 2007?
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Jag drömde att vi hade kaffekalas i kyrkan med massor av kakor och kaffe. Vigseln blev avbruten mitt i och vi fick vänta med att sätta på ringarna. Min mamma tittade lite lustigt och undrade varför vi skulle dricka kaffe mitt i vigseln, men då sa en tant till henne att det är väl gott med lite kaffe nu och hembakta kakor. Jag vaknade innan jag blev gift....
Idwill
Det är ju ingen fara med klänningen, du kommer snart hitta "den".
Jag vill också ha fina sköna skor, har dock inte hittat det ännu.
Hej hej!
Tänkte passa på och hoppa på er tråd!
Vi gifter oss förmodligen den 1:a december. Bestämde oss för det häromdan så inget är planerat. Börjar känna mig stressad:)
Det kommer att bli ett överraskningsbröllop, ingen mer än min bästa kompis och toastmastern kommer att veta att vi gifter oss på festen som vi bjuder in till!
Idwill
Du är inte ensam...
Jag hade en klänning, ångrade mig dock och sålde den...
Ska ut på klänningsjakt i början på augusti.
Dalia: Välkommen!
Vårt är hemligt än så länge men vi kommer bjuda in i augusti och då vet "alla" väntar på att se vad folk kommer säga då.
Mönstret till klänningen har jag men inte tyget, skall kanske ut och leta i helgen. Hade tur att den första modellen som jag provade satt perfekt
Nu har jag äntligen hittat ett par bröllopsskor!!!
Det var inte sådana som jag hade tänkt på från början men dessa var helt ok. Kanske líte väl öppna med tanke på att det kan vara snö men det får gå ändå. 399 tycker jag är ett överkomligt pris och det känns skönt att stryka ännu en del från listan.
Idag har jag även köpt hem papper så att jag kan börja spåna lite på inbjudan....
Tänkte göra några varianter och se vilka tärnorna gillar bäst.
Mitt nästa problem är en väska till bröllopet och jag här inte hittat nån i min prisklass ännu som jag vill ha. Hur ska ni göra med väskan? Ska ni ha någon eller kommer ni att vara utan??
Sissus;
Grattis till skorna. Vad blev det för några? Bild möjligtvis?
Väska kommer jag inte att ha. Men det är mest för att jag inte är "väsktypen", och skulle jag mot förmodan behöva ha något (läppstift el. liknande) så lånar jag nog en del av syrrans väska
På måndag bär det av till Ateljé MB som ska vara Skånes (Sveriges?) största brudklänningsbutik. Håll nu tummarna för mig att "min" klänning kommer att finnas där!!!
Sissus: gratulerar oxå till skoköpet, skulle tro att det är det som kommer bli det svåraste efersom jag redan i vanliga fall tycker det är hopplöst att hitta bekväma skor.
Någon väska blir det inte, utan det som jag behöver får syrran/tärnan ta hand om.
Idag har jag oxå handlat hem lite papper för att prova att printa
Hejsan!
Jag vet inte heller hur jag ska göra med väska... har funderat på att köpa en åt min syster som ska va tärna och låte henne ha en väska med saker jag ev skulle kunna tänkas behöva. Men jag vet inte vad det skulle va som jag skulle behöva... :)
Har inte hittat skor ännu... funderar på att köpa ett par helt vita som jag sedan dekorerar själv så som jag vill ha dem ...
Jag har hittat "min" klänning *jippiee*
Jag är sååå glad (och lättad)! Av ca. 20 provade klänningar, så provades den sist, och satt som ett smäck. Inga ändringar behövs göras... Min svägerska "smög" in klänningen på provhängaren när jag inte såg. Hon trodde nämligen inte att jag skulle vilja prova den ens (var inte alls så jag hade föreställt mig min klänning) men den var så underbart fin, vacker häftig, ja jag kan rabbla i alla oändlighet Jag är sååå lycklig!
www.familjeliv.se/hem/rix/galleri.php
Här finns dom skor jag ska ha på bröllopet. Hittade dom på BLEND för 240kr. Hur sköna som helst och utan klack precis som jag letat halvt ihjäl mig efter. Priset var ju inte heller fel.