• MysEtt

December 2007?

Hej

Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
    Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg

Kram mysett

• Svar på tråden December 2007?
  • Idwill

Taggtroden;
    Fräcka inbjudningskort Har du bränt pappret i sidorna?

Nu tror jag att jag (äntligen) har hittat en näbbklänning till dottern! Vad tycker ni om denna: www.kanacca.com/shopexd.asp
    Fast istället för svart så röd? Vi har ju färgtema vitt, rött och guld. I morgon ska jag maila och höra om leveranstid mm.

• Taggtroden

Idwill: Jättefin tycker jag! :D Den skulle nog bli kanon!

Ja jag har bränt pappret på sidorna :)

• Rix

Här är mina näbbklänningar

www.familjeliv.se/hem/rix/galleri.php

och här är klänningen som jag ska ha

www.1koo.com/wedding/itemdetail.asp

Hade tänkt vinröda näbbklänningar, vinröd slips och vinröda blommor. Nu blir slipsen rosa och buketten rosa och vit med några röda rosor/nejlikor och lite grönt.

www.bernzonsblommor.se/brollopsgalleri.asp

På sidan 40 i mitten finns en.

Tjänar man på att åka till Tyskland för att handla vin/öl mm. Tittade på priser på calles i tyskland men dom var ibland dyrare än systemet.

• Idwill

Rix;
    Jättefina klänningar

Vi kommer att åka till Bordershop i Tyskland. För oss kommer det att löna sig, men vi bor ju också strax utanför Malmö

• Rix

Idwill, Tack, Vad ska ni handla för något i tyskland. Vi bor utanför Borås så vi har inte så långt vi heller.

• Idwill

Rix;
    Vi kommer att köpa öl, vin (rött,vitt), whisky (någon finare=dyrare) och likör. Vi kommer antagligen att köpa allt godis där med. De har ju en enorm godisavdelning

• Rix

Vilket är äst, Calles eller bordershop

• Idwill

Jag har faktiskt aldrig varit på Calles, så jag vågar inte uttala mig...
    Du kanske kan jämföra lite på deras respektive hemsidor?
    Jag gillar Bordershop eftersom det är uppdelat med en våning med öl, en med vin och en med whisky och likör...osv...

• Rix

Ok har inte varit på nån av dom men det har gubben. Han är inriktad på ölen och överlåter resten på mig. haha Han sa igår om jag kör ner så kör du väl hem, eller? törstig när man kommer ner antar jag, hihi

• Idwill

Rix;
    Längtar din m2b efter resan
    Vi brukar passa på att göra en heldag i Tyskland. Handlar med oss lite roliga matvaror hem osv. Speciellt uppskattat av våra barn är bokstavssoppan vi brukar köpa

Svar på tråden December 2007?