• MysEtt

December 2007?

Hej

Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
    Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg

Kram mysett

• Svar på tråden December 2007?
  • Sissus

En liten fråga till er andra decemberbrudar: Vad ska ni ha på fötterna?
    Funderar på hela skor(inte sandaler eller öppna tår). Känns som om det vore bra att ha sådana med tanke på att det kanske är snö på marken. Hur resonerar ni?

• MysEtt

Kommer troligen ha en stängd sko inomhus och sedan stövlar utomhus om det behövs pga väderleken.

Ringarna beställde vi i veckan så vin väntar på att dem skall komma. Imorgon skall jag ut och prova klänningar med mamma igen

• AggaP

Så ni ska ha 2 par skor och då byta när det behövs? Usch detta är något som jag också har tänkt på, visst är det svårt att veta hur man ska göra.

Men man är ju inte ute så mycket, kanske det räcker med ett par skor som är stängda framtill?

• Sissus

Hej

Jag kommer nog bara att ha ett par skor. Jag är en sån person att jag vill slippa så många moment som möjligt och för mig är detta ett moment som jag helst slipper. Det räcker nog med ett par skor om bara dessa är i rätt modell.
    Såg förresten en som gifte sig här uppe i Norrbotten där jag bor, som hade mormorskängor som var ganska så höga.
    Har funderat på dessa eftersom de skulle vara idealiska i snö, men är osäker om det är riktigt jag?
    Samtidigt så är ju skorna som syns minst av allt när man har lång klänning så det kanske inte spelar nån större roll vad man har på fötterna.

• Idwill

Jag kommer bara att ha ett par skor. Jag vet att jag vill ha ett par som är stängda fram. Kanske blir det ett par sling-backs?
    Jag bor ju i Skåne och räknar INTE med någon snö, så några stövlar har jag inte behov av.

På fredag ska jag träffa Therese på MIPAform (www.mipaform.se). Då ska vi gå igenom vilken typ av klänning jag vill ha, och sen så ska hon skissa upp en klänning till mig. Håll nu tummarna att klänningen blir bra, och till ett bra pris

• Sissus

Jag har provat ett par skor som var helt underbara, stängda fram men slingback bak. Dessa var nog det skönaste skor som jag någonsin gått i men priset var ju där efter också...=) 900 för ett par skor känns i dagsläget lite väl dyrt men jag har varit på stan och kikat och än har jag inte hittat några som passar alls. Men jag vet ju var dessa skor finns så har jag inte hittat några som passar till hösten så får jag väll ta mig råd.

• Idwill

20071231;
    Jättefina skor Jag tycker att det är ursnyggt med skor med höga klackar. Men jag kan verkligen INTE gå i ett par sådana.. Trust me, I´ve tried Sökandet fortsätter...

• 20071231

Idwill
    Tack!
    Synd att det inte var ett alternativ för dig... Lycka till i det fortsatta letandet!

• Sissus

Jag har samma problem som du Idwill! Jag kan inte heller ha skor med alltför hög klack. 4-5 cm är nog det jag max klarar av. Jag är avundsjuk på alla er som kan ha höga klackar för jag tycker att det är så fint. Sen skulle det vara bra om jag kunde ha ganska höga klackar eftersom jag är 160 cm och min m2b är 192cm. Men det får gå ändå fast klackarna är låga.

Svar på tråden December 2007?