December 2007?
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
20071231;
Ja, jag/vi får nog räkna runt 40:-. Skulle det sen bli billigare så är det ju bara positivt!
Idwill
Har du kollat upp bakelser? Tänkte ifall det kanske blir dyrare (mer jobb)...
Annars om du vill/kan/har lust kanske du kan baka egna...
20071231;
Nej, jag har inte kollat upp bakelser, men får nog göra det inom snar framtid..
Baka egna hade jag kunnat göra (utbildad konditor ) men jag har inte tid och lust att göra det till mitt eget bröllop
Idwill
Kan förstå det...
Glömde säga att jag absolut inte "får" för min m2b.. Han känner mig allt för väl och vet att jag blir en riktig b*tch när jag blir stressad. Så även om jag hade velat så hade risken att bli stressad (är ju dock min bröllopstårta) väldigt stor
Ja, kan förstå honom
Dessutom så brukar det vara svårt att bli riktigt nöjd när man har gjort det själv...
Vi köper tårta, får se vad det kommer hamna på.
Nyfiken brud 2007 jättefina klänningar båda två
Själv var jag och provade klänningar för första gången idag och det var ju jättekul och så kände man sig superfin
MysEtt
Hittade du någon klänning som kändes lite extra fin...?
Japp den första jag provade för som klippt och skuren men nu skall vi prova lite mera och komma fram till vad min kära mor jag sy
Hej tjejer!
Man får ju försöka att hålla liv i tråden
Har någon av er tänkt att ge någon typ av present till gästerna?
Vi har köpt snöbollar (Anthon Berg, såna som finns som påskägg också) som vi antingen ger i någon typ av presentförpackning, eller gör som någon ätbar dokoration... Eftersom det är snöbollar så tänkta vi ev. "limma" ihop dem med kristyr till små snölyktor
Någon annan som har något bra tips??