• MysEtt

December 2007?

Hej

Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
    Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg

Kram mysett

• Svar på tråden December 2007?
  • 20071231

Oj! Här har det varit ordentligt med aktivitet, kul!!
    Idwill
    Mail kommer (på klänningen). Har tyvärr inga bilder på denna dator så du får nog vänta tills imorgon...
    Min m2b har sett klänningen. Tänkte först inte visa honom den men men...
    Bröllopsnatten spenderar vi på hotellet där vi även har festen. Förhoppningsvis vill gästerna också sova kvar... (Har tänkt ha presentöppningen lagom till frukost...)
    Bröllopsresan är bokad & klar!! Tre veckor i Thailand blir det. **Nice** Åker tre dagar efter bröllopet...
    Har skrivit lite om bröllopsresan i dagboken på vår hemsida ifall någon är nyfiken...(Där ligger det även en bild på klänningens släp...)
    20071231.weddingannouncer.com

AggaP
    Supersnygg klänning!! Bra val!!

• AggaP

Vad det kanns skont att hora att ni tycker att klanningen var fin. Nar jag bara har en bild i huvudet pa hur klanningen ser ut sa gor man om den lite och blir nervos over om man valt ratt. Men varje gang jag tittar pa bilden sa kanns det sa bra och jag tycker att den ar sa fin. Pa mandag ska den hamtas fran affaren.

Idwill
    Tycker att det later som en toppenide att ha barnen som tarna och bestman. De verkar ju vara i ratt alder sa det kan ju bli supersott!!

Jag var faktiskt i Vinslov och tittade, men jag kopte inte klanningen dar, jag provade den i goteborg och bestallde sedan den i en annan affar. Om du ska aka dit sa boka tid innan, annars kan man fa vanta ganska lange. Det ar ju en jattestor affar med massor att valja pa.

Ett tips pa var man kan kopa ringar ar har:
    www.atelje-KEG.se
    Det ligger i jonkoping, hon ar valdigt trevlig och det blir mycket personligt eftersom det ar en sa liten affar, priserna ar heller inte daliga vilket hjalper till

20071231
    Tack vad glad jag blir, jag tycker ocksa den ar fin!!!

• AggaP

20071231

Thailand later mycket trevligt, och 3 veckor dessutom.lyx... Vi letar efter nagot i antingen karibien eller malaysia. vi far val se...
    Vilken fin hemsida ni har forresten, men jag hittade inte nagon bild pa din klanning.

• MysEtt

Hade en tanke om ring men det blev lite dyrt och sedan finns det ju mera
    Så nu tänker vi gå ut tillsammans och titta lite mer förbihållningslöst, men visst vet man lite vad man letar efter

Känns så spännande att titta på klänningar på tisdag - det innebär ju att det är på riktigt

Man tycker ju att det är så lång tid kvar men snart är det "endast" 6 mån och en hel sommar

• 20071231

AggaP
    Ja, Thailand tre veckor ÄR lyx!! Har den turen att mina föräldrar betalar hela bröllopsresan så...
    Ang. klänningen så ligger det "bara" en bild på släpet på hemsidan. Vill inte lägga ut bilder på "hela" klänningen...

MysEtt
    6mån går fort!! Sommaren brukar ju bara springa förbi & sen är det nästan dags... **längtar**
    Lycka till med klänningsletandet!!

• Idwill

God eftemiddag!

Är lite avis på era tilltänkta smekmånadsresemål... Svårt att få ihopa ekonomin med hus och två barn.. MEN jag älskar Greklands ö-värld, så jag är rätt så nöjd med en veckas charter med Men jag hade verkligen inte tackat nej till Thailand eller Karibien

Tänkte bara presentera mig lite närmre (om någon är intresserad )
    Jag är 28 år (29 när vi gifter oss) och min m2b kommer att vara 32 år. Vi gifter oss efter 8½ år ihop, varav 5 år som förlovade... På dessa år har vi hunnit med två barn och en massa prövningar i nöd och lust, och vi har fortfarande lust Bröllopet bestämdes gemensamt, men min m2b ville ändå fria Vi har inte gjort något på "rätt" och traditionellt sätt än, så varför skulle vi börja med det nu

• 20071231

Idwill
    Kul att få en liten presentation!! Jag är också 28 (fyller 29 två v. efter bröllopet) och min m2b 33. Har vid vigseln också varit tillsammans i 8,5 år. Vi har inga barn (än) men vi hade förvånansvärt lika siffror...

Gillar också Grekland!! Ni kommer att få en underbar smekmånad där!! När åker ni?

• Idwill

20071231;

Inget är bokat än. Men vi vill gärna åka i slutet av maj 2008. Vi kommer ju att ta barnen med oss, så det blir något barnvänligt hotell. Jag skulle gärna återse Naxos (var där för 10 år sedan) men är inte så road över att ta båten dit med två barn. Så vi får se vad det blir... Det enda vi har beställt är fint väder

• 20071231

Idwill
    Låter hur som helst härligt!!
    Och åker i i slutet av maj är det väl nästan en garanti att det är fint väder...

• MysEtt

jag är 27 år (fyller 28 3 veckor efter vigseln) min M2B är 30 Vi kommer ha varit tillsammans i 2 år när gifter oss Inget hus och inga barn

Svar på tråden December 2007?