• MysEtt

December 2007?

Hej

Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
    Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg

Kram mysett

• Svar på tråden December 2007?
  • 07-12-01

Halloj igen!

I den här tråden hoppas länken funkar: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2269763.html

Jag tänkte ha färgtema creme, lila, och guld så jag tänkte försöka få till sådana hjärtan och sätta placeringskortet i precis som dom pratar om. Dags att ta sig en tur till Kungenskurva tror jag

• 07-12-01

20071231:

Ni har en jättefin hemsida! Du verkar vara otroligt pysslig, och kronorna som du gjort är helt underbara!

• MysEtt

Mysigt att se hur tråden växer.
    Pyssliga verkar alla vara oxå

Pratade med mamma idag som sa att hon hade dukar att låna ut - skönt är nämligen inte så sugen på att hyra det (onödig kostnad). Tror det blir till att spana runt i umgängeskretsen längre fram för att se vad det finns för talanger Hoppas att IKEA har en massa bra oxå

• Idwill

Kul med fler Decemberbrudar

20071231; Vi tänkte filmas när vi är vid och i kyrkan, kanske berätta lite om den (ingen tråkig historielektion...) Sen så tänkte vi snabbspola vägen från kyrkan till festlokalen (så att alla har en hum om vart den ligger..) Det är väl ungefär så lång som vi har kommit i planeringen *skratt* Vi är i varje fall överens om att det ska bli en inbjudan med glimten i ögat En "riktig" inbjudan kommer också att sitta i fodralet, eftersom man inte ska behöva sätta i DVD:n varje gång man undrar över något (tid, plats mm.) Inbjudan kommer verkligen att spegla min m2b eftersom han är nätverkstekniker med ett brinnande intresse för redigering

• Idwill

Ok, jag får väl skriva här i min ensamhet...

Idag har jag beställt tid till Therese på MIPAform. Då ska vi träffas och gå igenom de bilder jag har på potentiella brudklänningar Sen så ska hon skissa på en klänning till mig, så får vi se vad slutnotan hamnar på (rätt så väsentligt...)
    Jag hoppas att det inte blir allt för dyrt

• 20071231

Här är jag!!
    Har inte kunnat komma in här på BT de senaste dagarna... *abstinens**

Håller med. Kul att så många har hittat hit!!

07-12-01
    TACK!! Blir riktigt glad!! Dina ord värmde verkligen!! Och tack också för att du letade fram "gipstråden".

Idwill
    Låter hysteriskt kul & fantasifullt!! Jag hade verkligen uppskattat att få en så genomarbetad inbjudan!

Är ni ute och njuter av värmen idag?

• MysEtt

20071231: får man fråga var du bor för här där jag befinner mig på västkusten regnar det fast det är mysigt att sitta inne

På tisdag skall vi kanske iväg oc prova klänningar - det var mamma som frågade så det var kul men känns samtidigt så verkligt då

Idwill får hoppas att ni kommer överens om en fin klänning till "rätt" pris

• 20071231

MysEtt
    Givetvis får du fråga!
    Jag bor i Nyköping & solen strålar för fullt. Så varmt och skönt!! Hoppas det klarnar på västkusten också...
    Kul att kolla klänning!! Vet du på ett ung. vad du vill ha?
    Min klänning ligger i garderoben & bara väntar...

• Idwill

God Morgon tjejer!

Usch, jag börjar redan känna mig stressad Inte är det lätt att planera ett bröllop samtidigt som man arbetar fulltid och dessutom har två barn att ta hand om. Det jag känner mig mest stressad över är klänningen... Tänk om den kommer att bli alldeles för dyr! Jag har lagt ett tak på 5000:-, mer än så vill jag inte att den ska kosta. Nu vill jag ju ha en rätt så "enkel" klänning, så jag hoppas att det inte går åt för mycket tyg

20071231;
    Hur ser din klänning ut? *Avundsjuk på att du redan har hittat din*

MysEtt;
    Vet du vad du vill ha för klänning redan, eller är du öppen för alla förslag?

Förresten så bor jag nere i Skåne, i Åkarp som ligger mellan Malmö och Lund.

Svar på tråden December 2007?