• MysEtt

December 2007?

Hej

Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
    Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg

Kram mysett

• Svar på tråden December 2007?
  • Idwill

mysis78;
    Är det den "only love can make a memory"?

• Idwill

Jag kollade runt här på BT, det har skrivits om den låten förr. Gå in och sök, det ska finnas en översatt svensk version av den...

• AggaP

mysis78
    Tyvärr vet inte riktigt, svårförstådd text.

Har tänkt mer på bröllopet idag än på jobbet, det är ju mycket roligare

Funderar lite på m&m, vad tycker ni??
    www.mymms.com

• mysis78

jo det är den "only love can make a memory". men jag har sökt på andra trådar o läst. men tycker ändå att hälften av alla menar att den handlar om brusten kärlek, och övriga tycker att den absolut funkar som sång under vigseln pga att den inte handlar om brusten kärlek.

den engelska o norska versionen låter för mig som vackra texter. men jag har läst nån svensk översättning som var ledsam... ?

• Idwill

AggaP;
    jättehäftigt med m&m´s!! Tack för sidan
    Har du räknat ut vad det kostar att köpa dem?

mysis78;
    Vill ni ha låten så tycker jag att ni ska ta den. Uppenbarligen så kan man uppfatta låten på 2 olika sätt, och är den kärleksfull för er, so go for it!!

• AggaP

Idwill
    Nops, har inte lyckats räkna ut hur mycket ett amerikanskt pund är tex (jag tror man är tvungen att beställa x antal pund)
    Tips:
    Det finns ett litet problem dock, man måste ringa till dem och beställa iom att sidan endast gäller amerikanska kunder. Vilket betyder göra en beställning på engelska. Men jag har bott på Irland i ett år nu så det ska nog gå bra. De ska däremot inte ha några probelm med att sända det till sverige bara man ringt och gjort ordern.
    Men visst är de söta

• Rix

Hej! Hoppar in här.1/12 blir det bröllop.
    Lokal, kyrka, präst, meny är helt klart. Klänning är nästan klart.

• Idwill

Rix;
    Välkommen!

Vi gifter oss också den 1/12

Jag försöker just nu få tag på en make up-artist som kan komma till frisören. Hon vill ha 850:- för sminkning på dagen D och en provsminkning. Är det någon som har koll på om det är billigt/dyrt?

• AggaP

Nyfiken brud 2007
    Vill bara tacka för att du la in den fina psalmen, den ska vi ha.

Svar på tråden December 2007?