• MysEtt

December 2007?

Hej

Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
    Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg

Kram mysett

• Svar på tråden December 2007?
  • AggaP

Då kan ju jag presentera mig också, jag är 25 år vi har varit tillsammans i 8 år när vi gifter oss. Vi har inga barn och bor i lägenhet utomlands för tillfället. Ska gifta oss i sverige och förhoppningsvis flytta hem till nästa sommar. Inga barn, men man är lite sugen....kommer dock absolut vänta till vi bor i sverige igen.

• AggaP

nyfiken brud 2007

Väldigt svårt, nr 1 är otroligt vacker
    nr 2 är också superfin

ettan är lite enklare men vanligare, fast den är ju väldigt modern och fin finare upptill över brösten

nummer 2 är lite mer avancerad lite mer ovanlig lite mer som händer. Mer prinsessa kanske

Vad svårt de är ju så fina båda två, har du testat dem? Det kan ju faktiska avgöra, vilken som ser bäst ut på.

Jag måste kolla igen.

• AggaP

Nu är jag säker, Jag skulle valt nr 2 asm3030
    Men det är nog för det är min stil mer, du kan ju se min klänning på länken lite längre upp. Har förresten haft m2b syster att hämta min klänning idag. Åhh vad jag vill se den igen....

Hur du än gör kan det inte bli fel för de är otroligt vackra båda två.

• Snowgirl84

Båda klänningarna är jättefina, men jag hade nog valt nummer 2 :)

• 20071231

Då måste jag "gå mot strömmen"...
    Gillae den första bäst...

Båda är iof riktigt riktigt snygga, så du kan ju inte bli annat än supersnygg...

• Snö brud

Ni ska veta vilken ångest jag har
    Har provat båda och gillar båda lika mycket *suck*
    Ska snart dit igen för att prova dom innan beställning.

Nummer 1 har lite skrynkligt tyg, syns knappt på bilden. Det kallas crushed Grecian taffeta.

Ojoj får fundera vidare.
    Tack för era synpunkter

• 20071231

Det blir nog bra vilket som ska du se, men jag förstår din beslutsångest...
    Lycka till!!

• Idwill

Nyfiken brud 2007;
    Om det är till någon hjälp så hade jag valt nr. 1

Har ni fått några prisuppgifter på bröllopstårta? De flesta jag har hört med ligger runt 40:- biten...
    Som det är just nu så är jag mer sugen på att ha bakelser än att ha tårta. Vi får se hur det blir i slutänden...

• 20071231

Vår tårta ingår i kuvert-priset så jag har ingen aning om vad den kostar... Vad jag har hört så ligger de på ca 40 - 45kr/bit, givetvis beroende på var någonstans du bor.

Svar på tråden December 2007?