• MysEtt

December 2007?

Hej

Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
    Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg

Kram mysett

• Svar på tråden December 2007?
  • 20071231

Ja, de flesta (eller typ alla ) vet att det blir bröllop till nyår. Här hålls det inget hemligt minsann

• AggaP

Har idag köpt en liten tärnklänning i vitt med ett rosa band runt magen, den är så fin!!!
    Jag har också 1 dec som vår bröllopsdag, är i en planeringsfas för tillfället. Ska ta ett kort och lägga in om jag lyckas.

• 20071231

Har ni hemsidor tjejer? (och killar om det finns några här...)

Är alltid kul att få ett ansikte på folk. **nyfiken**

• MysEtt

Ingen hemsida ännu, vill ju vara hemlig ett tag till men sedan så

Idwill lät ju bra med mashallhållarna - vill oxå ha.

Just nu ligger det mesta nere eftersom dem renoverar hemma hos oss

• Idwill

20071231;

Superfin hemsida!!!!

Hur har du gjort ljuslyktan? Är det en konservburk??? Och var har du hittat alla fina guldhjärtan?

Kul att se vem man pratar med

Vi har tyvärr ingen hemsida heller...får se om vi skaffar en lite längre fram..

Vi har ju tänkt att spela in våra inbjudningar på DVD, och tanken är väl att vi ska göra det nu i sommar någon gång. Jag hoppas bara att det blir så som vi har tänkt oss...

• 20071231

Idwill

Åh, tack!! Vad glad jag blir

Japp, här har det pysslats! Ljuslyktan är gjord av en konservburk...(tycker dock att den inte är så fin längre. Det var den allra första jag gjorde. Kanske borde byta ut bilden till en annan... Gör det nu...) Har hitills gjort kanske 20-25st. Vet inte riktigt hur många jag behöver...

En tjej i nyårstråden hittade dessa fina guldhjärtan på rea där hon bor nu i vintras & snäll som hon är köpte hon ett gäng & skickade till mig!! **så gulligt**

Åh, vad kul med en annorlunda inbjudan!! Hur har ni tänkt lägga upp det? **spännande**

• mysis78

Vi ska också ha vinterbröllop!! Gifter oss 1 december. Känns som vi har läget under kontroll iaf... Kyrka, lokal, catering, värdpar, fotograf, DJ, frisör... Är väl det som e bokat.... Dags för klänning och ring härnäst!!

• 07-12-01

Hej Tjejer!

Här är en till Decemberbrud. Som framgår av mitt nick så gifter vi oss (också) 1/12. Det som är klart hittills är:

.Kyrka
    .Festlokal
    .Cateringfirma
    .Klänning (om den jag beställt från kanacca blir bra )

Har funderat lite löst på att göra gipshjärtan som det skrivs om i en tråd här och spraya dem i guldfärg, vad tror ni om den ide´n?

• 20071231

Gipshjärtan låter som en bra idé!
    I vilken tråd pratar de om det?

Svar på tråden December 2007?