December 2007?
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Hej
Undrar om det är någon mer som planerar bröllopp i december i år?
Vore kul att följas åt så skriv ett litet inlägg
Kram mysett
Han längtar, hahahaha
MysEtt
Tack så mycket, jag känner mig lite lugnare nu. Man vill ju att det ska bli såååå fint....
Idwill
Vad synd att det inte fungerar att titta på dina bilder i min dator. Men det låter väldigt fint med rött.
Här har det hänt en del...
Min senaste "bedrift" är att jag har sålt klänningen jag skulle ha. **velpotta**
Har lagt ut lite bilder på den i fotoalbumet om någon är intresserad...
20071231.weddingannouncer.com
20071231
Härligt att se att jag inte är den enda som inte kan bestämma mig om jag har valt rätt bröllopstillbehör
Har du hittat någon annan klänning kanske?
AggaP
Har inte hittat någon solklar ännu men det finns lite favoriter...
Ska ta med mig tärnorna och ta en ordentlig "provrunda" framöver så får vi se sen...
20071231
Det låter ju jättebra, man måste få vela lite...
AggaP
Ja, det måste man verkligen få! Särskillt när det är 6mån kvar till bröllopet...
20071231
Ja tänk, det är inte så länge nu. Jag har nästan allt under "kontroll" förrutom att jag inte bokat frisör och hotellrum. Känns ganska bra ändå, men det är nu när nästan allt är beslutat som man börjar vela över om man har valt "rätt" i allt.
Har du mycket kvar att göra??
AggaP
Jag har faktiskt också det mesta klart (inte klänningen då )
Min m2b har iof inte heller några kläder ännu men annars är det mesta under kontroll, tror jag...
Du har nog rätt, det är när "allt är klart" som man börjar fundera & vela...
Du har en väldigt fin hemsida, jag beundrar dig att du kan vara så organiserad och duktig, så att du gör en sådan. Själv har jag inte tålamodet...