Hej, hej alla tappra tråd-håll-igångare!
Jag tar en ledig stund från renovering och semester för att titta in hur det går för er alla och med en liten rapport:
Jag har inte fått utslag på ÄL-testet än (dag 20 idag) men vi har sexat varannan dag hittills och ska fortsätta ett tag till (enligt vår ?gök-kalender?
).
Sweet: Visst är det en dålig lösning det här med att en viss kroppsdel ska vara så avgörande i förökningsprocessen!? Om man kunde bli gravid av onani skulle jag ha 15 barn före 30 års ålder!!
Det var inte någon av våra närmaste kompisar som påpekade att vi inte har några barn. Som tur är har nog våra närmaste vänner fattat hur det ligger till så de har slutat fråga.
Skönt att du kan slappna av lite nu efter op med förvissningen om att det kommer funka så småningom, även om det inte skulle gå den här gången. Jag känner mig konstigt nog också lite laid-back (än så länge?) och fokuserar inte lika intensivt på att jag måste bli gravid nu. Det kommer, det kommer? Det kanske också beror på att vi ska söka hjälp efter den här cykeln.
Tinga: Grattis till det kommande ?fasterskapet?!
Angående ÄL så har det i alla fall blivit mycket lättare att hålla reda på den sedan jag började testa, annars skulle jag inte ha en aaaaning om när (eller om) den dyker upp!
Jag har också misstänkt att min ÄL uteblir men de senaste gångerna har jag i alla fall fått utslag. Kan man få utslag fast ägget inte släpper, tro?
Är det det du menar med ?falsk ÄL? Clown?
Sen känner jag så väl igen det där kastandet mellan hopp och förtvivlan, Tinga! Tankarna bara snurrar och man vet inte vad man ska tro. Man känner efter och hoppas och däremellan försöker man intala sig att det inte blev något, för att inte bli alltför besviken när tanten kommer. Jag hoppas i alla fall på er!
Frullis: Har du verkligen stått på huvudet!?
Det var inte illa, men vad gör man inte?? Jag tror f.ö. att Borren är så pass inbäddad att han inte tar skada. Bara rätt åt honom om det blir lite obekvämt så att han vänder på sig nån gång!
Synd att ni var tvungen måla om köket men skönt att den nya färgen känns rätt. Vi har målat hallen i ljusgrått men när det var klart såg det ljusblått ut! Verkligen INTE vad jag ville ha! Vi skulle nog ha valt en lite varmare gråfärg. Men nu när det har torkat ser det ganska bra ut så vi tänker inte göra om det.
Pudan: Haha, jag kan inte annat än skratta åt dina stjärnteckenbeskrivningar! Min pappa är stenbock och tänker noooooga igenom alla beslut ur alla tänkbara vinklingar. Min man är tvilling och han är väldigt spontan, även om jag fått honom att lugna sig lite! Så det verkar ju stämma väldigt bra!
Det låter ju väldigt hoppfullt med din nidis!
Jag skulle inte heller kunna vänta med att testa men önskar att jag kunde det. Håll ut och gör det tillsammans på lördag så kanske det blir en dag att minnas!
Nä, nu måste jag kanske fortsätta med renoveringen, jag har inte fått något alls gjort idag. Jag vill helst hinna klart med hallen innan min semester tar slut på söndag
och spaljen ska slipas, tvättas och målas. Pust!