• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Victory - härligt att ni börjar komma iordning och självfallet ska ni åka iväg och ta det lugnt när ni har semester!

• Liten med Mindre

Lappis - tänker säga som Victory - kissa i en skål/kopp/mugg. Så kan du pilla med stickan sen, och slipper sikta så noga när timmen är tidig och vinet ev är kvar i kroppen. Lättare att doppa i en mugg. :)

Så - det blir en liten kille enligt am-teorin. Måste fila lite mer på killnamnslistan med andra ord. :D

• Lapinette

Funderade på det där med kopp men det blev så krångligt när vi skulle ha badrumskillar dit på morgonen. Visste inte riktigt vart jag skulle ställa koppen.

• Victory

Puman: Ja, det är Clearblue digitala ÄL-test vi pratar om.

Piggelin: Det är ju i Norrbotten man ska vara!!! Här strålar solen från en klarblå himmel och det är 23 grader. Förra veckan var inte så bra men den här veckan verkar bara bli bättre och bättre!

• Victory

Aha - då förstår jag Lappis! Inte något man vill att hantverkarna ska hitta!

• Lapinette

Victory - låter superhärligt! Ska kanske boka om semestern från Västkusten till Högakusten istället.

• A.M.

Muggles: Det låter onekligen som en kille. Men havregrynsgröten är lite förvirrande. Den tillhör enligt min teori tjejmaten eftersom den är mäktig och stabbig. Men vi får se - är det en kille som gömmer sig i din mage får jag finslipa teorin lite ...

• Puman-prinsen

Victory - Aaahh, köpte själv den för 2 veckor sen och ska testa den för första gången denna vecka.

Om jag inte har uppfattat det helt fel så ska man räkna 10 dagar efter första mens dagen som man ska testa?

• A.M.

HA! Kom på en lösning på havregrynsgrötsproblematiken i Cravingsteorin - det beror på vad man vill äta till gröten. Sött, som sylt tex: tjej - nyttigt, som rårivet äpple: kille.

Vad tror ni?

• Victory

Puman: Det beror lite på hur lång cykel du har. Det finns en tabell i instruktionerna. Själv har jag lång cykel så jag började testa på dag 16.

Svar på tråden När märker man av det?