En plats i solen
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Lapinette
Jo, nu har jag kikat! Kan väl säga att det lutar åt det hållet... Tack för tipset om "hungrigheten"! Vi lär nog vara ganska hungriga när vi väl kommer från Valla...
Guten Morgen!
Hehe, det är härligt att sätta giller i huvudet på folk!!
Lapinette! Det låter fantastiskt spännande med hans koncept! Melker har faktiskt öppnat en restaurant i Oslo också, men jag har aldrig varit där. Man blir lite dumsnål i mitt yrke eftersom jag är ute och äter så ofta på någon annans räkning. När jag och J är ute själva blir det oftast budget eller till jubileum och födelsedagar en stjärna eller två! Melker Andersson har nog dessvärre fallig mitt i mellan! Men ska absolut ta mig i kragen och gå dit!
Lourdes! Din hippa låter helt i min smak! Vilka var det som du reste med? Sätt in en länk till dina örhängen vet jag!
Nu är det inte långt kvar du....
Mlu, kan jag få byta till mig ditt liv i en vecka eller så? Det låter SÅ spännande och härligt!
Jag har oftast mestadelen av sängen för mig själv för jag är en liten propeller Egon som inte ligger stilla och snäll i sängen! J ligger längst ut på kanten....
I eftermiddag ska ut och leta schysst out-fit till söndag för min nyförvärvade löneförhöjning! Lite najs att få efterbetalat jan-april nu!!
Gemma, nu spånar jag bara:
Genuine Leather with alligator/crocodile pattern
Leather with faux crocodile pattern
Stamped leather with crocodile/alligator pattern
Tack margaux! Kör på det så länge. Undrar ändå om det inte finns en snärtigare variant, "krokodilpräglat skinn" ligger ju så bra i munnen.
crocodile stamped leather?
stamped eller imprinted..? Vad röstar ni för?
kollade lite på ebay, där sa det stamped, men tycker själv att imprinted låter bättre!
Margaux, ny outfit låter hääärligt!
Melker: Stör mig lite på att han har så snåla portioner. Om jag pröjsar 300 kronor för en rätt då ska jag bli MÄTT. Kungsholmen går bort. Grill är mycket bättre, dyrt men gott och portioner för vuxna människor.
Min favvorestaurang i Stockholm är f.ö. Baguz... personligt, roligt, knasigt och lagat med mer kärlek än raffinemang. Framför allt gillar jag att du kan få ett stort, mört lammlägg för typ 180 kronor.
Süd på söder är också trevligt.