En plats i solen
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Maraux: Langt har....hrm..ja, det ar ju ett enkelt ingrepp att andra pa!! Mina fordomar om tyskar ar dock att dom inte direkt ar nagra stilikoner... Tror Du att han ater wienerschnitzel o korvar varje dag och alltid appelkaka med vaniljsas?? Jag ar inte sa fortjust i den "tyngre" tyska maten, utom pa skidferie da...
Min kar använder mer balsam än jag.... Ganska långt och lockigt hår!
Hade en gång en kille med långt hår, på honom var det grymt! Man tar ju ofta "hela" paketet, med kalaskula eller vad det nu är...
I know margaux men långt hår är jag inte förtjust i...fast har haft en kille med page, då det var så himla populärt...MEN han hade kort när vi träffades.
Mlu, vi har alla våra fördomar, jag måste säga att jag inte hade haft något emot att ha en man som var mindre stilsäker! Jag har en RIKTIGT medveten man som ALLTID börjar gå med konstiga saker, och det är bergsäkert att säsongen efter har alla andra det samma. Då måste han hitta något annat för han hatar det komersiellt korrekta!
Åh, titta på andra män har jag glömt hur man gör. Kinesiska män är inte på fråga för mig, helt och hållet oattraktiva.
Skoja att jag kommer att vrida huvudet av mig på semestern i Sverige i sommar, så många vackra, manliga män!
Margaux: Visst Du har ratt, det ar ganska charmigt med omedvetna, gulliga, naturliga man. Jag traffade en sadan "omedveten man" nar jag motte B for 7 ar sedan men separerade 7 ar senare fran ett stilfreak i alla bemarkelser. Suck... har gjort den resan redan o kanner inget behov att gora den igen!! Det ar det inre som raknas....
Mlu, hur gammal är din ex? Med tanke på att han har en 23 år yngre fling?
Margaux: ooh, han har precis fyllt 47, han var 39 nar vi traffades.. och jag blev himlastormande foralskad!! Han gor nu repris den "egotrippen" igen o moter en dryga 20 arig tjej... Men det kanns forvanansvart ok for min del.. kanske for all turbulens som var och hur han stack pa brollopet sa tror jag jag har tappat saval respekt som kanslor for honom....
mlu - när du berättar historien om hur han lämnade dig på bröllopsdagen så hade jag tänkt mig en typ 27-årig osäker "pojke" fast vissa blir aldrig säkra och växer aldrig upp.
Det måste kännas bra! DEt var ju hur som helst en ganska stor ålderskillnad mellan er, och är han så omogen i den åldern finns det nog inget hopp..
Lova att dejta någon i 25 års åldern! Det är mkt "go" i dem, om så bara för ett tag!
Nä nu får jag sluta vara fräck och lägga mig i... Men seriöst, det är stor skillnad på män i 50 års åldern mot de på 30. Njut det estetiska om inte annat!
(ps. tysk rieslingman med långt hår är 35 tror jag...)