En plats i solen
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Fast förutom fördelen med miljardärfar så är ialla fall min norrbagge strået vassare! Och magrutorna ärdet inget fel på där heller. Tycker faktiskt det är riktigt jäkla irriterande att han kan äta vad han vill och inte gå upp ett gram....
Margaux, jag som trodde att männen slutade spela dataspel när de gifte sig?! Din verkar inte visa några sådana tendenser än?
Min H spelar ibland, men inte WOW. Han provade att spela det ett tag i början, men tröttnade ganska snabbt då det var så opraktiskt och planerat och jag var konstant tjurig.
Idag spelar han när vi inte orkar göra något annat, utan sitter hemma. Då spelar han krigsspel och taktikspel, vilket jag inte heller gillar, men vad göra?
Hellre att han hade spelat golf, tennis eller rökt pipa, sådana där "vuxna" aktiviteter.
Men vad göra?
Lpainette! Nu lät du riktigt förfärad...
Hehe, nejdå men OK tänk dig 2 meter man, jättebreda axlar, smala höfter och riktigt bra biseps, tror inte magen hänger direkt efter om du förstår min poäng?
Sorry stavningen Lapinette!
Margaux, vad gör du och gluttar på miljardärsöners magar när du har en norrbagge hemma? ;)
hrm..ar inte sa forthust i tyska spraket men gillar god riesling, fantastiskt med vit sparris....mmmums...magrutor verkar som en minst lika god egenskap som riesling. - Han har val inte mustasch? Jag tycker namligen att det verkar vanligt forekommande i Tyskland.
Nää Mlu, men långt hår... Fast precis som med "slick"-heten går det fint att ändra på!
ha, ha...snacka om att vi har förutfattade meningar om tyskar!
Kan tillägga att jag alltid sagt att min karl minsann inte får ha något fett och nu är jag gift med en man med en liten kalaskula. Det spelar ingen som helst roll...det är inte magen det hänger på.
margaux - lång hår!!! Usch, får rysningar.
Stålis! Det är det där evinnerliga jobbet du vet?! Middagar och resor och sådant, det råkar faktiskt vara en affärsbekant!
Skämt åsido. Jag slutade faktiskt inte att titta när jag blev förlovad, tror inte heller jag gör det när jag är gift. Gillar vackra och intressanta människor... och som den estet jag är lägger jag märke till detaljer!