• Mrs Lavoillotte

oskulder...?

jag undrade hur många oskulder det finns här ?
    och hur många som bara har varit ihop med dera man/m2b??
    eftersom jag är nyficken tänker jag också fråga:
    hur gamla är ni?

• Svar på tråden oskulder...?
  • Mrs Lavoillotte

absolut inte religöst
    bara att jag ville inte dela något så intimt med vem som helst
    kändes ibland jobbigt men nu är jag glad att jag bara har haft sex med min man
    så man kan säga princip sak

• Hobby

Längtar!

Jag håller med dig. Både jag och min m2b var ganska långt ifrån oskulder när vi träffades. Ingen av oss har något problem med det, tvärtom. Precis som du säger har man ju fått lite erfarenhet längs vägen och vet hur bra man har det nu.

Jag tycker personligen att det skulle vara jättetråkigt om inte sexbiten funkade. Det är ju trots allt en ganska viktig del i förhållandet, tycker iaf jag. Visst kan man säkert jobba på det och man skulle väl inte bryta upp för den sakens skull. Men man skulle ju vara så nyfiken på hur det skulle kunna vara...

Jag tycker helt och hållet att det är upp till var och en. Vill man vänta så ska man göra det. Däremot ser jag inget negativt i att ha provat sig fram lite här i livet...

• Sofia08

Mrs Lavoillotte:
    Du har ju fuskat!! Ha,ha!!

Det är klart att sexet man har med den man älskar är bra! Jag kan inte tänka mig att man som oskuld inte kan tycka att det är bra, just för att man inte heller har nåt att jämföra med, så där är det ju en klar fördel att bara ha varit med en Lätt att bli lite kräsen annars..hihi. Även fast både jag och min blivande har varit med andra innan så var det även lite "fumligt" för oss i början. Innan man vet vad den andre vill och så. Men jag kan inte tänka mig att man skulle göra slut med nån för att man inte har bra sex..

• Mrs Lavoillotte

ja jag fuskade orkade inte mer!!!
    men jag hade tur min man har varit med andra vilket inte stör mig alls tvärttom för att "han kan"
    skulle nog inte varit lika bra med en gång om vi båda hade varit oskulda...

• Mrs Lavoillotte

finns det några andra som vill berätta lite om sig själva?

• njoy

Nu är jag ju iof. inte oskuld eftersom jag väntar mitt andra barn..Och jag kan lova att det inte är någon jungfrufödsel Men jag kan ju ändå svara på varför jag "sparade" mig till min M2B..
    Egentligen var det inget medvetet val jag gjorde..Träffade min blivande som 20-åring och hade då aldrig haft något seriöst förhållande..Har aldrig kännt lusten till någon som jag bara har dateat utan att där har funnits riktiga känslor.. Om ni fattar mitt svammel Hade aldrig kunnat ha sex med någon "bara för att"..Det kanske ligger i att jag har lite fobier för att visa mig naken för någon jag inte litar på (som jag antar att många tjejer känner). Det känndes helt enkelt aldrig rätt förrän jag träffade min nuvarande sambo och blivande man..

• njoy

Kan lixom inte identifiera mig med tankar som att "Jag är glad att jag lekt av mig" eller att "Jag är glad att jag har något att jämföra med"
    Jag menar trots att man bara har varit med en person så är jag säker på att man själv vet vad som är bra och dåligt..

• Mrs Lavoillotte

det är väl största anlädning för alla som är osklda mu för tiden
    för mig var det det i a f
    varför göra det vem som helst bara för att göra det?

• Mrs Lavoillotte

det är jag med!
    jag vet att det är bra för att det käns så helt enkelt!
    och för mig finns det inte nåt behov att ha sex med andra för att samla på erfarenheter som andra vill det

• poppupp

Hej!
    Jag är oskuld och tänker så förbi tills jag har gift mig (vilket blir i augusti). 23 år är jag. Det är ett medvetet val från min sida, vet inte om jag skulle haft möjlighet att ha sex med någon heller, men om möjligheten funnits skulle jag inte tagit den, eftersom jag ville vänta. Jag är kristen och det är klart att det är en stor anledning, enligt kristendomen här sex till äktenskapet. Men sen känns det för mig som en bra grej. Jag kommer aldrig behöva jämföra min blivande man med någon, han kommer i mina ögon att vara bäst!

Svar på tråden oskulder...?