• Mrs Lavoillotte

oskulder...?

jag undrade hur många oskulder det finns här ?
    och hur många som bara har varit ihop med dera man/m2b??
    eftersom jag är nyficken tänker jag också fråga:
    hur gamla är ni?

• Svar på tråden oskulder...?
  • Beckie_

jag är inte heller oskuld men har bara varit med min fästman :)

• Finlands tjejen

Tycker det är en fin tanke att gifta sig som oskuld och spara sig till den rätta, men vilken nit man gjort om det inte funkar sexuelt. Jag menar om det inte blir bra. Skall man leva resten av livet med ett dåligt sexliv då eller?
    Jag tror det är bra för förhållandet att man inte är oskuld då man gifter sig.

• Lucia05

Håller med Finlands tjejen. ;)

• Mrs Lavoillotte

men det brukar vara så att när man älskar någon så blir sexet bra! det håller ihop
    men själv klart kan man ju testa inan dagen d om man är rädd att det inte ska vara bra
    men tänk på det:
    mom man har hittat sin halva den man vill leva med och att sexet inte uppfatas som perfekt så gör man ju inte slut heller!
    man kan arbeta på det ihop

• Fea

Sex är väl nästan aldrig perfekt från början, men med kärlek och respekt så blir det nog bra.

• Mrs Lavoillotte

fea
    exakt! man måste jobba på det ändå.
    och då går jag utifrån att det går bättre med någon man älskar och litar på

• Sofia08

Åh, jag är glad att jag inte bara varit med min blivande. Dels erfarenhetsmässigt, men även jämförelsemässigt..*skratt* Vet ju idag att han är den allra bästa. Men är ändå glad att båda vi har lekt av oss, så man inte blir nyfiken senare i livet...Jag är imponerad av er som är oskulder. Hur klara ni er? Jag menar, när man älskar någon så mycket så känner man ju en enorm attraktion!!! Skulle aldrig kunna hålla mig!

• Mrs Lavoillotte

jag klarade inte till bröllopsnatten...! skäms.. inte ! nä det är svårt när man älskar någon!

• Sofia08

Ni som är oskulder, en nyfiken fråga bara...varför? Är det av religösa skäl, eller principskäl? *nyfiken*

Svar på tråden oskulder...?