18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
tree
Mycket välplanerad hemsida ni har! Vi får väl kanske göra både och, eftersom inte alla gamla är så inne på det här med nätet. Mycket bra att kunne uppdatera med ny information, det kan man ju inte annars!
Daia Gräddnos
tack! vi har jobbat kankse mycket med hemsiden och göra andringar ganska ofta! det har också slippat många frågar från gäster om boende och flyyplats osf... flera har sagt till mina föräldrar att allting var där på hemsida som de behövde... underbart att slippa resa och boende frågar med värje gäst! annars det kunde vara en lite tråkigt!
tree
Gott att få lite tips! Då skall vi nog göra en hemsida vi med :)
eftersom flera visar sin sida så gör jag det oxå:
asaochpetri.weddingannouncer.com/
Bra att ha eftersom vi har utländska gäster.
Daiagräddnos - ett tips, gör ett infoblad med hänvisning till er webb-sida... för den kan ni ju alltid uppdatera och ändra.. bra tycker jag...
Tree- vi håller på att svettas över en engelsk inbjudan, får jag konsultera dig?
Vi har i alla fall skickat alla svenska inbjudningar. Jätteskönt
Vi har hittat en skräddare som ska sy åt min sambo, min klänning är fixad. Lokal och cateringfirma är fixade, samt DJ (även om vi inte skrivit på kontraktet).
Återstår: frisör, präst (ska ev anlita annan än kyrkan erbjuder), och säkert massa mer...
Daia Gräddnos
Är på jobbet nu men ska försöka skicka iväg bilderna ikväll
Och föresten, här är vår hemsida mikaelochrebecca.weddingannouncer.com/
Tant Brud
jag kan hjälpa!
chihiro
Cool hemsida! Våran blir nog lite enklare... Ska jobbe med den nu i veckan.