• tree

18 august i 2007?

Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!

en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • chihiro

Nu är alla kuvert stängda...ih vad det pirrar i magen, känns som att när inbjudningarna går i väg då är det verkligen på riktigt.

• PennyJenny

Åh, jag måste bli klar med våra inbjudningar jag oxå. Det har börjat frågas efter dem. Själva inbjudningen är klar att skriva ut, sambon ska bara gå och köpa ny svart patron. Men det är infobladet som tar tid. Det blev så mycket text (vi har ju bröllopet på annan ort och många som reser dit) att det inte ryms på en dubbelsidig A5. Måste minska ner det lite. Och fixa med gördeln som ska sitta runt inbjudningen. Lite ångest över det, men bara lite eftersom alla som ska bjudas vet om det.

• Daia Gräddnos

PennyJenny

Lugn - tänk att vi hellre inte har skickat ut dom, och våra är inte ens klara i printeren. Tänker ni göra en hemsida så får ni gott om plats där - bara hänvisa i infobladet? Så tänker vi göra (men mycket kommer att stå i infobladet endå, vi har A4-storlek på det).

• PennyJenny

Vi ska inte ha någon hemsida, så infon som ska med ska med nu. Äsch, så mycket panik har jag inte över det, men det skulle vara skönt att stryka det från listan. Gillar att göra listor kortare. ;)

• Daia Gräddnos

PennyJenny

Jag är en typisk liste-person, har hur mycket listor som hälst, och _älskar_ att stryka saker som är avklarade

• Tant Brud

jag har just strukit en grej på listan -frisör.
    Har inte riktigt tagit tag i det, men nu ringde jag en frisör jag hört gott om och det var fullbokat 18 aug
    Blev jättestressad och ringde den andra, och hon hade tid

Det är en liten ort och finns inte så många fler frisörer, nu får jag hoppas att det blir bra.

• chihiro

Vi skickade inte med något info blad nu, vi hänvisar bara till hemsidan, det är bara 2 av våra 49 gäster som inte använder internet så det får gå bra ändå..Ska ha möte med florist på lörda, känns som att vi snart kommer vara färdiga med allt Undrar vad jag har glömt ...hmmm.

• Daia Gräddnos

chihiro

Era inbjudningar var jättefina!!! Vilket snyggt typsnitt också, vart har du hittat det?

• chihiro

Visst är dom Känner mig ytterst nöjd. Burtons Nightmare heter typsnittet och går väl att hitta där man kan ladda hem gratis fonter. kommer inte på nått i huvudet direkt. får inte igång internet på min egen dator så jag sitter vid sambons (har alla länkar sparade på min dator) :-P.

Svar på tråden 18 august i 2007?