18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
you r welcome to grab teh swedish one form our page of course... just right click, save as... i just tested and it works...
tree
Your're the sweetest;) Now I've even found a Norwegian one... I'll let you know when the homepage is finished :)
look forward to seeing it! good luck...
Vet att jag frågat förut men då fick jag inte så många svar, vad har ni satt för osa datum på inbjudningarna? Vet inte riktigt vilket datum som kan vara lämpligt, och vi ska börja skriva ut dom senare idag eller imorrn så det vore trevligt att ha det avklarat ;)
för våra bröllops gäster (många utomlands) har vi sagt 4:e maj. vi tänkte att de skulle behöver boka och allt tidigt så det var ok, och mer än halv har redan svarat!... vi ska sticker ut andra inbjudningar till typ 30 vänner här i stockholm för festen efteråt (och vigsel) alltså inte middagen gäster... så ska osa datum vara 8:e juni. men ingen av dessa behöver resar nån stort 'distance' eller nåt.
vi hade tänkte att har detta datum lite senare men nu har vi precis köpt ett hus som vi ska flytta till i slutet av juli... så vi vill verkligen göra allting om bröllopet i god tid för att slipper lite stress i augusti!
Vi tänkte att ha OSA i början på juli, men vet inte om det är sent?
Vi har OSA 30 maj, för att cateringfirman ville ha besked då.
Och idag har de första tackat ja
Inbjudningarna kom igår, så det var snabbt jobbat
vi måste ger exakt nummer av gäster 1 juli också... de är på semester i köket hela juli!
Och jag som tycker juni känns tidligt - kanske jag bör ändra mig... Vi har ju många långväga gäster, dom kommer ju bestämma sig lång tid innan... Då kanske OSA bör va i mitten på juni...
Nu är våra inbjudningar färdiga och stoppade i kuvert Ska bara slicka alla ;) ¤blä¤ och fixa frimärken. Dom går nog på lådan idag
weee