• tree

18 august i 2007?

Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!

en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • tree

hej tjejer!
    oi, ni har varit aktiv i eftermiddag!

chihiro
    har jag missat nån länk till bild av dine inbjudningar? får jag se också?!

Tant Brud
    kul med bokning av frisör! en annan sak gjört!

vi hade besikningen idagför huset vi har köpt... det var helt bra! a clean bill of health! underbart!

vi också hade en homestylist här för att hjälp med lägenheten spm vi måste nu sälja... oi, vad jobbit det ska bli! vi måste tömer (enpty) så mycket!... jag har en väldigt uptagen dag nu på lördag och m2b också... så vi måste hinner med allt bara på sondag!... fotograf kommer på mondag redan! oi.... oh well!

• chihiro

tree

Om jag får rumpan ur och tömmer kameran på bilder så ska jag lägga ut foton på vår hemsida men än så länge är det bara "mallen" som jag har i datorn och den kan jag maila om du vill se men då får du ge mig din adress ;)

• Zandra

4 manader kvar idag....
    Hoppas det gar bra for er alla med planeringen!

Vi har kampat och slitit med inbjudningskorten och de sma info-haftena, men nu ar vi klara, sa pa fredag ska de postas! Min svarmor berattade att nagra gaster redan fragat efter inbjudningarna, och detta trots att vi skickade Save the Date kort fore jul, och har en hemsida som vi uppdaterar sa fort vi bara hinner. Kan garna lagga ut lite foton pa inbdjudningarna i mitten av nasta vecka, da de natt vara gaster, om det ar nagon som skulle vilja se dem. Vi ska ha OSA den 25:e juni, men det roliga ar att en del gaster redan nu har tackat ja, innan inbjudningarna ens gatt ut.

Pa lordag ska jag hamta min klanning: ska bli jattekul att prova den med mina egna skor och sloja!

• tree

Zandra
    Oi så spännande vecka för dig!

4 månader... tiden gå förbi snnabt!... alltså, det var redan 8 månader sedan m2b friade! :)

chihiro
    jag kan vänta till din site är på webben!

vi sjutade upp fotograf träffen till idag så han ska komma och tar bilder av vår lägenhet sedan vi ska sälja den... vi har jobbat så mycket med lägenhet så att det ser ut bra på bilderna (vi hade råd från en home stylist)... men nu är det klart och ska komma i en par timmar... då kan vi tar det lungt i kväll. jag ska förmödligen träffa med några andra stockholms brudar i stan.... men vi få se!

jag också har svenska kursen idag och pga lägenheten har jag hann inte med läxan!... ok, 1,5 timmar nu...

• PennyJenny

Nu har jag provat överdelen av min klänning. I lin. *s* Mamma syr den ju men vi bor på olika orter så hon syr en dummy först i lintyg och skickar delarna till mig så säger jag vad som ska ändras, skickar tillbaka och nästa gång den kommer har den även en kjol på. Fast det är tur jag har sett tyget och vet att det blir finare med det för jösses så går jag kände mig i ofärgat lintyg. *S*

Inbjudningarna skrivs i helgn och det vi har kvar nu är att fixa en kock till middagen, men mamma och pappa håller på och letar med det.

• Miss Lilly

PennyJenny - roligt att din mamma syr din klänning!! Själv har jag och min tärna varit och provat klänning i dag, den första jag provade satt som en handske så det blir alldeles säkert den, skall hyra... Vi skall tillbaka dit för min m2b och bestman skall hyra frack.
    Annars har vi börjat få ja-svar, pratat med kocken och ansvarig på lokalen.
    Dock... har jag ingen frisör Någon som har bra tips i Uppsala med omnejd?? Det är knappt 4 månader kvar... kändes helt fantastiskt att prova klänningen....
    Ha en skön lördag -kväll! Själv är jag ensam hemma, m2b jobbar natt och åkte just

• Daia Gräddnos

Äntligen! Nu har vi kommit till skott med inbjudningarna, tänker skicka dom i nästa vecka!

• tree

Miss Lilly
    kul att du har provat klänningen! vi hade 6 gäster hos oss för en 'murder mystery dinner party'. den var helt rälogit även om vi skulle har varit 10 st, men 2 var sjuk... det var jätte kul... and flera var ganska ful(drunk)! hehe...

nu har vi satt diskmachin på gång så det är bara att städda allt annat.. och SOVA!

• Jill_Lyngøy brud

Oj den här tråden har jag missat ju Vi gifter oss också 18 Augusti, i nord Norge. (kommer från kalmar) Hur mycket har ni kvar i planering osv?? Tiden går alldeles för fort nu...

Har ni gjort hemsidor inför bröllopet??

Vi har lagt upp en som inte är färdig än, skulle vara lite kul att höra vad ni tycker ? www.jill-asle.com

Kram

• tree

välkommen Jill_Lyngøy brud!

kul hemsida ni har gjört!

våra finns här terriandolof.weddingannouncer.com

vi ska också åka till mauritus för vår smekmånad! vi åker 22/08 för 2 veckor... we can't wait!

var har allting under kontrol med bröllopsplaneringen. vi ska träffa med köksmästare nu på måndag för att diskuterar menun... det en den sista stor uppgiften kvar för oss...

Svar på tråden 18 august i 2007?