18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Pennyjenny
Hur lång tid innan aug ska du ha din konsultation? Jag kan inte bestämma mig om det är bra att ha den nära bröllopet eller så lång tid innan som möjligt!
BröllopA>>>Innan augusti?! *S* Jag ska ha den 2 dagar innan bröllopet på torsdagen. Alltså, jag vet ungefär vad jag är ute efter, ska ha en mycket enkel frisyr utan löshår och så. Och en ganska neutral make-up. Vet inte riktigt vad man tjänar på att ha konsultationen flera veckor i förväg.
hej tjejer...
jga har bokat en frisör som ska komma till mig på bröllopsdagen. jag har en prov uppsattning bokat för 16 juni... ska sminka mig själv.
OT... men spännande nyheter... vi har köpt ett hus! vi skrev kontrakt igår! underbart!... fast tillträd är inte till 1 augusti! ... oi... säljarer ska försöka att ger oss en annan par veckor innan... men de renovera en lägenhet just nu så de kan inte säger än
tree>>>åh, vad spännande, vart har ni köpt hus då? *nyfiken*
vi köpt i tullinge! jag jobbe på huddinge sjukhus och m2b i tumba så det är helt perfekt läge... vi kan både cyclar till jobbet... det är en så lungt och fint område
Trevligt!
vi ar precis bokat en natt på yasuragi också... kul... vi ska dit nu på sondag... fint fint! där var var han friade!
tree
Vad kul for er med hus! Jag drömmar också om et hus... Men här vi bor kostar hus 4-5 millioner - och det har vi inte råd med... Men drömma kan man:)
det kan kosta så här också. men vi har köpt ett lite kedje hus... 104kvm.. det är verkligen snyggt och 'cosy'!
tree
Låter mysigt! Nu bor vi i en tvåa på 35kvm!!!