• tree

18 august i 2007?

Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!

en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • Daia Gräddnos

chihiro

Vi skall också göra våra hemma med dator och material vi redan har köpt. Skal göra det enkelt (men det kan ju bli endel jobb endå...) - vi skal skicka iväg ungefär 35 inbjudningar. Hur lång tid använde ni på att göra era?

• Lokatten

Hej Tree! kom på de också att man inte vill lägga ut address. tänkte inte så långt... Vilken vecka ni får.
    Vi har precis gjort klart våra inbjudningar o ska skicka de snart. Spännande! annars går de bra med planeringen för bröllopet. Har ni beställt tårta?
    Planerar nu också födelsdags fest. så man är en festfixare..

• Daia Gräddnos

Lokatten

Vi beställde tårta hos cateringfirman (dom har också konditori, smidigt). Det blir bakelser til gästarna och en liten tårta på toppen som vi skal dela. Brownies-botten, bärmousse, marsipan. Vit med rosa hjärten på bakelserna (jag ville ha orange blommor, men det blev visst för svårt...) och en rosa gerbera på toppen.

• tree

hej lokatten och alla!
    nej vi har inte valt bröllopetårten än... först möte är imorgon bitti! www.gourmandise.se/

vi kom hem från spaet idag. det var så underbart! absolute perfekt!

vi stickade våra inbjudingar på ett tag sen ... vi har fått 6 nya 'tackar jag' den här helgen!... nu har vi 32 JAs! nu väntar vi för 28 svar bara! kul... vi ska sticka ut kvällens inbjudningar snart... (vi bjuder in en stor sällskaps grup, typ 30 st till, till festen efter middagen). vi fixade dessa inbjudningar över helgen också. nu är det 'bara' att bestemma final gäst listen! det är så svårt!

vi filmade våra vänners bröllop i februari ( en lite extra present), och över helgen har vi klarat med filmen! det är bra.. det var så svårt att bestemma hur vi skulle gör det, hur mycket tid vi skulle ligger på det. men nu vi är njöd och ahr breännat en dvd. kul

• Daia Gräddnos

tree
    Oj vilka lyxiga tårtor dom hadde!!!

• tree

verkligen! det är inklederat med paket pris på slottet! vilket tur!

• chihiro

Daia Gräddnos

Ja du, korten är ju som sagt inte klara än och jag tror att det här sista är det som kommer ta tid, vi skriver ut dom på mitt jobb där vi kan skriva på A3 papper så då får vi 3 inbjudningar på en, men då ska dom ju klippas oxå. Sen måste vi redigera texten eftersom det ska stå namn i kortet på de inbjudna om det är 1 el 2 ´personer, är det fler har vi bara skrivit att Ni är välkomna. Om du vill se hur våra ser ut kan jag maila över en bild

• Daia Gräddnos

Nån som har gjort en bröllopshemsida? Vi forsökte lite igår (www.weddingannouncer.com) men vet inte om vi vill ha det, eller bara et infoblad tilsammans med inbjudningarna... Eller både och...

Svar på tråden 18 august i 2007?