18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Janna
Du behöver inte ha panik. Vi har nyss skickat inbjudningarna, och har inte osa för 24.juni...
Jamen dåså då ornar det sig säkert
Kolla upp planeringslistan härifrån tex och börja bocka av så ser du vad som är viktigast att göra först.
Janna>>Ska ni gifta er i större stad eller på mindre ort? Vi har fixat det mesta allaredan, men så gifter vi oss oxå på Gotland men bor i sthlm så för att vara på säkra sidan så har vi fixat allt allaredan. Oxå för att vi i kristihimmelshelgen ska kunna ha möten med fotograf, festlokal och allt sånt som man annars kanske tar pö om pö. Så jag tror inte du behöver stressa sådär jättemycket.
Vi försöker också fixa så mycket det går så tidigt som möjligt. Dels för att vi bor i Stockholm men ska gifta oss i Skåne och måste pricka in en del planering de få gånger vi är där nere. En helg i juni ska vi bränna av florist, frisör, proväta maten, träffas min och hans familj, visa lokalen för mina föräldrar som ännu inte sett den i verkligheten, träffa fotografen och ev vigselförrätterskan.
Blir en intensiv helg men samtidigt skönt att få allt gjort på en och samma gång.
Dessutom vill jag göra allt för att slippa stressa in i det sista, då vill jag bara kunna njuta och längta och göra mig fin :) !
Underbart Janna! Jag är inte på långa vägar så färdigbokad som de andra! :) Har massor kvar att göra! Men jag är helt övertygad om att det kommer finnas tid till att fixa allt som ska fixas. Allt det viktigaste har jag iofs nog bokat och så,.. men långt ifrån allt är klart! Har mycket ideér iaf! :)
kommer nog joina er här vet mer efter imorrn då jag ska ringa o kolla med lokal o kyrka, finns det ledigt blir det ett bröllop för mig med den 18 augusti
Hade först bokat den 6/10 men sen sa mina föräldrar att dom ska stå för maten o det hade ju varit trevligt att grilla en gris o det gör man ju inte i oktober kanske, så det blidde framflyttat *yay*
Så vi har inte kommit så långt i planeringen heller, har dock hittat klänningen jag vill ha, från littlecoral.com tror jag adressen var
Ngn som vet var butiken i Borås är där man kan köpa klänning..?
Oooh, beställde just ett par Rainbow club skor på nätet, jag måste vara galen! Tänk om de inte passar... Inte var de särskilt billiga heller....
Nåja nu är det bara att hoppas på det bästa och förhoppningsvis kan jag nu pricka av en sak till på listan ;)
Sommarbröllop 07
kul! var har du köpt de? vilka och hur mycket?
Jag köpte dessa, Rainbow club Angel. Jag har ganska breda och känsliga fötter och efter vad jag har hört ska dessa då bara bra :) Men vi får väl se. Priset blev 950kr så det är nog ungefär som i bröllopsbutiker...
www.lovemedobrides.com/Rainbow_Club_Angel_wedding_shoes_5499_.aspx&c=2