• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • Zemiramis

Heeej Nyfis

Vad roligt att höra av dig har undrat så hur allt gick för dig med jobb och så!

kraaam

• pickolina

Hej tjejer! Jag bara måste höra med er.. Jag är inte så insatt längre, men ni kanske är det?! Av någon anl så gick jag in på passagen (ursäktar mig med att jag var uttråkad ;)) och läste att någon skrivit att koksalt och flytande silikon ska tas bort från den svenska marknaden. Är det någon som vet om detta var vanligt "passagen-blaha" eller om det faktiskt är så??? *nyfiken*

• Rat

Pickolina
    Låter konstigt tycker jag eftersom det fortf. är så stor efterfrågan efter dessa implantat. Stod det nåt om varför de skulle tas bort?

• pickolina

debatt.passagen.se/show.fcgi&conference=10500000000000121&posting=19500000004115524

Det är säkert bara "blaj", som så mkt annat på passagen, men jag blev lite nyfiken i alla fall och tänkte att jag skulle fråga.. Ni brukar ju ha koll! :)

• pickolina

Hmmm, jag måste varit trött när jag läste det inatt... Skratt.. Hade för mig att det var ett seriösare inlägg än så, men det var det inte.. *fniss* :)

• Rat

Vad säger ni tjejer, ska vi ses nåt framåt våren tycker ni? Inget stort, bara en liten träff i alla enkelhet.
    Jag tycker i alla fall det vore kul

• Zemiramis

Jag tycker också att vi ska ses. Jag är kvar i stan april ut sedan åker jag ner till gbg och jobbar i två månader (maj och nästan hela juni). Kommer tillbaka strax innan midsommar.

Vad säger ni, swing, famous, nyfis mfl?

• Swing

Självklart vill jag träffa er igen och det vore kul om det kom några nya. (Har t.ex. lite saker jag vill fråga Famousfairy om, men det handlar inte om bröst).

• Rat

Ja!!!! Vad kul att ni vill ses Swing och Zemiramis! Hoppas på er andra också.
    Ska vi satsa på någon gång i början på april? Åh....... vad härligt att tänka på att det ska bli april och sen VÅR!!!!!

• famousfairy

Hello ladies!!
    I'm in!! måste ses igen tycker jag.
    stooooooooor kram.
    mår ni bra? Jag är dag mamma för tillfälligt och mina bröst muskler jobba hårt! Jo med allt lyft. men....jag är sååååååå glad att jag gjorde det!!

Svar på tråden bröstförstoring 8